torsdag 24 mars 2011

Blommor och ny lampa

                                        

Igår var jag hos Floristmästarna.
En ljuvlig liten butik som ligger i Torslanda.
Den är inte så stor men oj vad mycket fint det finns.
Tjejerna som driver den är en mamma och hennes dotter.
Dom är helt fantastiska och väldigt trevliga.
Har ni möjlighet att åka dit så gör det.

 En ny lampa kom upp här hemma igår med.
Jag tycker så mycket om den, var lite less på min kristallkrona 
som nu skall säljas.
Ni vet vad man säger ombyte förnöjer.........
i alla fall när det gäller inredning


Nej nu är det kaffe och ut i trädgården som gäller.
Såg igår några som rackare som börjar komma upp
i rabatterna men jag har inte en aning om vad det är.
Spännande.
Ha en härlig dag alla.
Kram på er
Icka

2 kommentarer:

  1. Hej Icka!
    Har inte hunnit svara på ditt mail ännu, skriver några rader här på bloggen istället:)
    Vilken fin affär, den får jag ta o besöka om jag har vägarna förbi Torslanda!

    Vilket snyggt matbord ni har, får jag fråga var du köpt det?

    Jag lägger till din blogg på min länklista!:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Så fin lampa! ja, man vill verkligen förnya sig ibland!
    Torslandabutiken får besökas, förstår jag, dom har lite annat också, inte bara blommor o växter, eller?
    Ha en bra dag, med fågelkvitter o sol, kramar

    SvaraRadera