fredag 11 mars 2011

Härlig Fredag......




 Äntligen är det fredag, veckan bästa dag om man frågar mig.
Trots all snö fram och tillbaka skiner solen gott där jag bor och man känner ändå att våren är precis bakom hörnet.
Idag har det mysts och fikat med världens bästa Maria och med en utav hennes 3 små godingar.
Min lilleman fyller 2 i morgon så vi hade ett litet barnkalas.
 Fyra stycken var vi alldeles perfekt. 
2 små och 2 lite lite "större"...........(0:



En liten vårblomma fick följa med hem idag också från affären.
Jag har en förkärlek till Tulpaner i kruka,
men jag tycker att de är svåra att hitta, framför allt vita.
Men idag fick en gul följa med hem och pryda bordet.
Bredvid ligger en utav mina favorit böcker:
Lantlig Charm av Anette Hjerpe.
Har ni inte den boken så skaffa den.
Anettes blogg kan ni hitta här: http://lantlif.blogspot.com/
 Kika in på den och njut en smula.
Ha en härlig helg.
Kram på er
Icka

1 kommentar:

  1. Vilken bra dag ni haft idag, lille Charlie-kalas, söta tulpaner i kruka, våren kommer snart! o i morron är farmors lille going 2 år!!!!!
    kramar till er alla, ha en härlig kväll. Idag är Skavlan riktigt bra, tror jag.

    SvaraRadera