söndag 6 mars 2011

Härlig söndag

Åhh vilken dag och vilket underbart väder.
 Vi började dagen med att göra våfflor till frukost.


 Vilket var väldigt uppskattat hos barnen.......

Sen var det fotboll för stora killen med pappa 
medan  jag och lilleman gick ut på baksidan och tog fram 
våra utemöbler och gungade lite.
Efteråt blev det nykokt varm nyponsoppa 
med glass och mandelbiskvier
Mums!!

Man känner verkligen att våren är på väg nu tycker jag.
Man hör fåglarna kvittra när man vaknar och solen lyser 
så där lagom varmt i ansiktet när man är ute.
Jag tycker man får så mycket inspiration då, i alla fall jag.
Tusen idéer poppar upp i huvudet.
Idag tog jag tag i en när det gällde köket och en liten 
ny möbel fick flytta in.
Vad det blev visar jag i morgon..........

 Nu skall jag se på min favvo kille på tv duken
Mr Bond.........James Bond.
Kram på er






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar