tisdag 8 mars 2011

Jag är med...............


Flugskåp............
Jag har värkt så länge på frågan Flugskåp/Inte Flugskåp.
Har kikat på andras bloggar, i tidningar och olika böcker och nu har jag slagit till.
Bättre sent än aldrig heter det väl!!
Jag är såååå nöjd med det och fullkomligt älskar skåpet.


Har ställt en del av mitt favvo porslin i det,
men jag har en känsla att det kommer att bytas innehåll rätt ofta.
Det finns ju så mycket man kan gör med det.


Internationella Kvinnodagen är det ju också idag.
Det måste man ju fira, så två av dessa söta fick följa med hem.


Jag hoppas ni alla får en härlig kväll.
Mys och ta hand om er.
Kram

1 kommentar:

  1. Så mysigt med nya skåpet, visste inte att det hette "flugskåp", o det härliga prickiga porslinet!
    Blir riktigt sugen på att fixa till härhemma, dina bilder får mej att se VÅREN snart!
    Efter SÄLEN-resan!"
    Haft en bra kväll med mina väninnor, firat dagen! o med Semla!
    kram
    Maggan

    SvaraRadera