onsdag 30 mars 2011

Vad är det för en dag............

Jo det är min födelsedag........tralalalalala
Japp ännu ett år, och jag blir bara yngre i sinnet......(0:
Men vilken härlig dag.
(Idag blir det mycket bilder)
Det började med skönsång av mina kärlekar vid sängen.
Därefter fick jag en gudomlig Tunika från Peak Performance
och underbara blommor.

Sen blev jag bjuden på lunch av världens bästa Ulrika.
Tusen tack Ulle du är mig så kär.

Sen kom goa Britt & Göran med den här söta.

Sen blev det fika på eftermiddagen med
mina föräldrar och svärföräldrar.
Till och med lille mans egna häst fick smaka.....

Och massa fina blommor och paket fick jag.
Bland annat den här ljuvliga buketten av mina föräldrar från 
Floristmästarna i Torslanda


Tredje numret av Jeanne d´Arc Living
Som inte kommit ut i butik ännu tror jag.
Bra jobbat mamsen........(0:


Söta blommor från svärföräldrarna och denna bok.
Bara läs titeln........
Underbar

Vilken familj man har.
Älskar er så.
Nu blir det mys i soffan med mannen och lite
The Event.....grymt bra.
Kram på er alla

6 kommentarer:

  1. Tack för god födelsedagsfika, ljuvligt med alla vackra blommor- och jag tyckte om din nya tunika! Jättesöt!
    Kramar från oss som var där!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina presenter du fick!! :-)

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott:)
    Å ny JDL, vill ha. Fattar inte riktigt när den ska komma ut då det står fel i min tidning...Borde väl vara snart kan man tycka.

    Tack för tipset ang olivträdet:)På sommaren, vart hade du det då?
    Ha en fin dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott!!
    Vilka härliga presenter du fick :), och nya magasinet av Jeanne d´ Arc Living me, avis ;)!

    Ha en härlig dag!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott!
    Vilka fina blommor och tunika är så underbar att den kan få hänga framme när den inte används!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott Icka!
    Vilka fina presenter du fick:)

    Ha en trevlig helg!

    kraam Jenny

    SvaraRadera