fredag 15 april 2011

Fredag...........

Ja det var ett tag sen jag var inne, man nästan skäms........(0:
Det har verkligen gått i ett sen Sälen, 
vi hade en kalas vecka förutom magsjuka. Typiskt.
Men vädret var underbart 
och stora killen åkte mer än vi någonsin kunde anat.
Men nu är det fredag 
och det känns som jag har tusen och en saker att göra.
I morgon kommer en snickare hem och skall hjälpa oss med lite saker här hemma.
Ja lite och lite ganska mycket faktiskt.
Vad det är berättar jag lite lite senare, har ett projekt på G nämligen.

Dessa spikar kommer att ingå som en liten liten detalj.......

Nu är det dags att göra sig i ordning och ta sig ut med lilleman.
Idag tänkte jag åka in till stan och köpa lite blommor och plantera.
Och en god fika skall vi nog hinna med också.


Ha en underbar fredag allihopa.
Kram på er

6 kommentarer:

  1. Hej Icka!
    Det låter spännande med ditt projekt, ser fram emot att få se vad det var sen:)

    Ha en riktigt trevlig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Åh vad spännande! Bara spikarna i sig är jättefina!!

    SvaraRadera
  3. Spännande och se vad ni har för projekt på g...
    Gott med fika och härligt med lite nya blommor.
    Härlig fredag till dig me!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är Sälen härligt, fast magsjukan kan glömmas!
    Killarna gillade skidåkningen, kul.

    Nu blir det spännande grejer som väntar, härliga spik bl a, skall
    bli kul att se vad det blir av det hela......
    En fin o SOLIG helg önskar vi ju o lite påskpyssel

    kram farmor Margareta

    SvaraRadera
  5. Hm....svarta spikar...nu blev jag ju sååå nyfiken!

    SvaraRadera
  6. Hej Icka!
    Tack för ditt fina mail! Jag har försökt skicka mitt svar 2ggr men det kommer bara tillbaka ett "failure" meddelande? har skrivit till icka@skimmelgarden.se

    Ska testa om en stund igen, hör av dig om du fått mailet:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera