onsdag 20 april 2011

Påsken i bilder............




Vad härligt det är med Påsken. Alla härliga färger. 
Man kan ju verkligen välja vilken färg man vill.
Jag har satsat på gult, grönt och beige i år. 
Är inte så mycket för gult annars,
Så därför känns det bra att ha det vid denna tid punkt.
Jag fullkomligt älskar allt vad påsk pynt heter, 
nästan lika mycket som jul pyntet.
Fast bara nästan.............(O:
Har märkt att det är ganska många 
som inte vill ha så mycket på påsken 
vad det gäller dekorationer mm.
Men hemma hos mig finns det en hel del.
Så här kommer bilder

Inne:




På utsidan:

Inne igen:


Jag hoppas ni alla får en underbar Påsk.
Och att påskharen kommer med mycket chokladägg till er.
Kram kram och Glad Påsk !!

3 kommentarer:

  1. Gud så fint ni har det!!
    Tusen tack för idag...vi ses snart igen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Va fint du har påskpyntat. Här har det bara blivit lite ris med fjädrar men jag får njuta av dina fina bilder istället.
    Ha en härlig påskhelg!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Så vackert både inne o ute, härligt påskigt o vårigt!
    Glad påsk till er!

    Margareta

    SvaraRadera