lördag 21 maj 2011

Kudde från Helsingör


Lovade ju att jag skulle visa min nya favvis 
som jag hittade på vår tur till Helsingborg.
Brukar ofta köpa på loppisarna/antik affärerna där.
Men inte denna gången.
Denna skönhet är helt ny och kommer från en "vanlig" butik.

Det var kärlek vid första ögonkastet.......
Den fick följa med hem 
och nu ligger den och pryder vår säng.


 Jag föll för alla de vackra detaljerna 
och tygerna som ligger på varandra. 


Har aldrig sett detta märke förut.
Så nu funderar jag på om jag kanske skall ta in
det till butiken.

 

Vad tycker ni?
Sov sött !!

2 kommentarer:

  1. Jättefint, som allting annat! Kuddar är kul att variera med! kram och vilket underbart täcke jag såg på bilderna! Ljuvligt! Många kramar från Mej!

    SvaraRadera
  2. Herrejisses vilken fin kudde!!
    Är det ett danskt märke?
    Skulle så gärna oxå åka till Helsingör nu på våren, kan tänka mig att det e tokfint där så här års..var där i vintras, oxå mysigt men rätt så tomt.
    Kram till hela familjen!

    SvaraRadera