lördag 14 maj 2011

Lördag och vardagsrums bilder..............



Vilket väder det är, i alla fall där jag bor.
Det var lite kallt i morse men solen vann och kom fram.........
Här händer inte så mycket idag.
Stora killen skall sova hos farmor och farfar.
Vi andra tre är hemma och myser.
Har gjort om lite i vardagsrummet.
Lagt lite nya kuddar och plädar, så jag tänkte visa det.
Tror inte att jag visat vårt vardagsrum innan.

Pläden är från min butik Skimmelgården
Fick den i fredags så den kommer i butik nästa vecka.
Tycker den är alldeles underbar.
Så mysiga milda färger i rosa toner.

La på lite härliga rutiga Greengate kuddar.
De rosa är från Mio.
Har bara tre av de rosa och jagar med ljus och lykta efter en till.
Så om någon har en som dom inte behöver
så finns jag här och köper den gärna.

På den lilla hyllan som hänger på väggen över soffan 
som ni ser på bilden
står dessa underbara små barnskorna.
De var min mormors och dom är mig väldigt, väldigt kära.


 Nu önskar jag er alla en fortsatt trevlig helg.
Nu skall jag och den kärleken drick kaffe
och mysa.
För lille man sussar så gott.
(Han är nog trött av allt golfspelandet på ängen)
Kramelikram
Icka


5 kommentarer:

  1. Gud så fint ni har det!
    Hoppas att ni får en mysig helg..
    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Bara njuter av ert hem! Ha en trevlig helg, vi tre ska njuta av lördagens godispåse, glass, varm korv och givetvis en stor god kopp kaffe! Ja, ikväll är ju vårt älskade barnbarn Noah hos oss!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. illar verkligen din vardagsrumssoffa! Ser mysigt ut hos dig! Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Men åhh så gullig du är..tack snälla:)

    Såå jättefint du har det i vardagsrummet:)

    Önskar dig en fin kväll
    Kraam Susanne

    SvaraRadera