tisdag 17 maj 2011

Nyheter i Butik Skimmelgården

Nyheterna har trillat in hemma de sista dagarna 
och här är några godingar.


 Underbara vita byxor i lite "Harems" modell
från danska Ib Laursen.
Sitter så skönt på.
Kommer att vara en sommar favorit för mig
så jag gissar att jag kommer att bo i dom.


Vacker lampa i plåt och söta små vita ramar med sliten patina.


Härlig låda i vitt återvunnet trä.
Kan man ju ha nästan var som helst.
I köket eller i badrummet kanske.

Ljuvlig pläd från Chic Antique.
Underbara färger i milt rosa och härliga mönster.
Ligger redan på min soffa......
Välkomna in till

Nu skall det ätas lunch med kärleken.
Sedan är det fotbollsmatch med äldsta killen ikväll.
Ha en fortsatt härlig tisdag allihopa.
Kram

3 kommentarer:

  1. Hej Icka!
    De där byxorna ser ju jättesköna ut:) Finfina grejer du fått in i butiken, måste in o kika;)

    När öppnar gårdsbutiken??

    Ha det gott,

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Så fina saker, allihop.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Vilka godbitar du har fått in i din butik. Måste få va en riktig dröm att ha sin egen butik. Det är en dröm jag hoppas kunna uppfylla någon gång.
    Kram Johanna

    SvaraRadera