måndag 9 maj 2011

Pyssel i trädgården


Vilket väder det har varit i helgen. Man vill ju inte gå in. 
Då är det väldigt skönt att ha en liten, liten trädgård att pyssla i. 
Och det är precis vad jag gjort. 
Hela helgen har gått till mys med familjen och pyssel i trädgården.
Planterade mitt Olivträd som jag
köpte på vår lilla tripp till Helsingör.


Satt trädet i en zink kruka från madam Stoltz
och la lite murgröna nertill.
La även ut lite kuddar på "ljugar bänken"

Vår goa granne Henrik hjälpte
oss att sätt  upp vår nya lampa.

Nya vita pioner planterades......bara längtar tills de slår ut

Lite nytt på den lilla sitt gruppen.


Och nya kudd överdrag köpta på HM Home
till vår stora sittgrupp.
Nästa projekt blir att måla väggen som ni ser på bilden ovanför,
tänkte måla med vit oljefärg så trät lyser igenom.

Ha nu en härlig måndag alla!!
I morgon skall jag äntligen (bättre sent än aldrig)
visa er vad jag köpte till vårt sovrum när vi var i Helsingör.
Det är en ny favvis........

Kramelikram

1 kommentar:

  1. Blir såååååå förtjust av allt det vackra, mycket smakfullt, tycker en, som
    älskar din blogg, många kramar från MEJ!

    SvaraRadera