tisdag 31 maj 2011

TÄVLING !!!


Inte fyller min Blogg år.
Inte har vi passerat ex antal besökare.
Nope.......
Vi har tävling för att det är så himla kul.
Jag älskar alla dessa tävlingar 
som finns på alla härliga bloggar.
Så därför vill jag också ha en.

Jag lottar ut denna vackra 
Skoplansch med Botaniskt motiv.
Den är verkligen helt ljuvlig
med sitt vackra tryck och underbara färger.
Allt du behöver göra för att ha chansen att vinna
är att kommentera i det här inlägget och då får du En lott.
Om du kommenterar och länkar till tävlingen/inlägget
får du Två lotter.
Länkar och kommenterar du samt gillar Skimmelgården 
på Facebook får du Tre lotter.
Här hittar du Skimmelgården på FB

Om du inte har konto och lämnar kommentar som anonym
är det viktigt att du skriver ditt namn i inlägget

Tävlingen håller på till
 Fredagen 10 Juni.
Lycka till !!
Kramelikram

45 kommentarer:

  1. Kul, jag älskar också tävlingar och, speciellt när man kan vinna så mysiga saker som Skimmelgården har! Deltager naturligtvis, kram o hoppas på tur! säger JAG!

    SvaraRadera
  2. Deltar gärna i tävlingen, alltid kul med tävlingar o fin vinst!! tycker Margareta P.

    SvaraRadera
  3. Hej Vännen!
    Vad kul med utlottning, underbar plansch!!

    Jag länkar såklart med bild från mig, gillar er på FB gör jag ju redan;)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Åhhh,vad fin plansch,länkar på min blogg.Hoppas på tur.Kram Ulrika

    SvaraRadera
  5. hej och tack för din påhälsning! jag är lite busy i dag, men återkommer en annan dag för att läsa mera i din blogg.
    jag deltar gärna i din utlottning med en lott :)
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  6. Haha...PRECIS en sådan satt jag och funderade på igår. Skulle sitta bra i min långhall nämligen.:-) Puss och kram Stina

    SvaraRadera
  7. Åhh vilken snygg plansch.

    Är gärna med i tävlingen och norpar 3 st lotter.
    http://blomma34.blogspot.com

    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Hej! Så glad att jag hittat hit! Trevlig blogg och underbar butik:)Är jättegärna med och tävlar om den vackra vinsten,vet många ställen den skulle lysa upp tillvaron på!HA EN FIN DAG/Kram Annsofie Elvegard

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med och tävlar om vinsten!, kollade in på hemsidan igår och tänkte köpa just den men är man student så är det lite knapert i kassan på sommaren kram.

    SvaraRadera
  10. Hallojsan.. Kul att ha hittat dig. Full pott på lotter tack och en ny följare här. Nu ska jag tassa vidare i din blogg...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  11. Hej hej.
    Ja vill gärna vara med och tävla om denna underbara plansch :)
    Jag tar två lotter och länkar från min blogg :)
    Tack för din titt inne hos mig och dina fina ord.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  12. Gunilla Forssell Erikssononsdag, 01 juni, 2011

    Visst är det kul med tävlingar, och särskilt när det är så fina priser! Kanske försöker jag snika mig till en liten titt "live" någon gång på det du säljer... /Gunilla

    SvaraRadera
  13. Hej Goding!
    Är så klart gärna med.
    Kram
    Ulle

    SvaraRadera
  14. Vad roligt med en utlottning :)) Den vill jag ju såklart gärna vara med i!! Länkar från mig!!!

    Stooooooor kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  15. Hej och tack för titten! Kul att du lämnade en kommentar så att jag fick chansen att titta in till dig:)
    Jag tittar in snart igen:)
    Ha det gott
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  16. Hej, kul att hitta hit! Vilken jättefin planch du lottar ut. Jag vill självklart vara med. Länkar gärna till din fina sida! Nu ska jag kika vidare i din butik. :-) Ha en härlig helg! Kraaam Anna

    SvaraRadera
  17. Fantastiskt fin plansch! Vill jättegärna vara med o tävla. Jag länkar på min blogg o gillar på fb, så tre lotter till mig tack :o)

    Ha en riktigt skön långhelg!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  18. Klart jag vill vara med o tävla!!
    Ha en toppen helg, så ses vi igen på tisdag! Kram

    SvaraRadera
  19. 1.Jag är gärna med,och tar 2 lotter.

    2.har gillat dig på fb med namn Lili Ying.

    kram
    Lili

    SvaraRadera
  20. Hittade din blogg av en händelse, blev kvar en lång stund, mycket spännande att titta på! Vill gärna tävla och tar 2 lotter.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  21. Hej Icka!

    Tusen tack för titten och dina snälla ord! *kram*

    Blev så nyfiken på Skimmelgården (som jag helt missat) så jag kikade in och såg att ni säljer en massa fint! Skall titta mer i morron när jag har lite mer tid :) Klockorna t ex är ju underbara =)

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  22. Hej ! Vill gärna vara med och ha chans att vinna den fina skoltavlan . Länkar från min blogg också .
    Önskar dig en trevlig helg!
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  23. Hejsan! Ohhh vilken underbar plansch. Den vill jag jättegärna vara med och tävla om. Ha nu en toppenfin dag. Stor kram Paula

    SvaraRadera
  24. Hallå!
    Precis en sån som jag tittade på en gång. Gick sedan hemma och tänkte på att jag skulle ha köpt den. När jag sedan kom till samma ställe igen så fanns den inte kvar :(
    Skulle såååå gärna vilja ha den. Håller alla fingrar och tår och hoppas på vinst. Snart blir det lite grillmys med vin trädgården. Ha det så bra!-Robin

    SvaraRadera
  25. Så fina grejer. Gillade kuddarna också i förra inlägget!

    Jag tar med tre lotter och gör allt man ska:)

    Marie, som hoppas på tur!

    SvaraRadera
  26. Snygg, skulle passa som en smäck i mitt lilla kök!

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  27. Hej Icka
    Så fin plansch du lotter ut, jag är gärna med.
    Är inte med på facebook så det blir 2 lotter.
    Ha en fin nationaldag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  28. Så mycket nostalgi alla dessa skolplansch
    skulle pryda min vägg i detta gamla 1930 tals hus jag bor i

    annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  29. Hej hopp!
    Jag skulle gärna vilja vara med i din tävling. Jag prövar lyckan med två lotter, tack!
    Hittade hit via Ulrika min fina vän. Din blogg är jättefin..

    Må så gott! /kram Tina

    SvaraRadera
  30. Hej
    Verkligen en underbar plansch
    jag är med med två lotter.
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  31. Hej Icka! Den här chansen vill jag inte missa! Hittade till din fina blogg hos Frelugan. Jag länkar från min blogg och jag gillar Skimmelgården på FB, 3 lotter tack. Nu håller jag både tummar och tår! =)

    Jag passar även på att bli följare, vill inte missa något i din fina blogg.
    Ha en fin kväll.

    Kram Emma (Emmas Vita Drömmar)

    SvaraRadera
  32. Hej!
    Vilken underbar plansch! Jag är så gärna med. Får jag en annan lott eftersåm jag gillar Skimmelgården pä FB, men länkar inte för jag har ingen blogg själv.

    SvaraRadera
  33. Hej tiiti66
    Klart du får 2 lotter.
    Mvh
    Icka

    SvaraRadera
  34. Visst är det roligt med tävlingar, har inte haft turen att vinna än men skam den som ger sig :)
    Jag nöjer mig med en lott den här gången och hoppas på tur.
    Ha det gott!!
    Mia

    SvaraRadera
  35. Den vill jag vinna!:)
    Så jag tar 2 lotter tack!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  36. Konstigt...
    Jag letar efter var jag kan köpa denna underbara plansch på internet och så hittar jag hit där du lottar ut den...
    Är VÄLDIGT gärna med och tävlar med 2 lotter!
    Länkar på min blogg också.
    Agneta

    SvaraRadera
  37. Wow vilken härlig vinst! Den vill jag gärna vara med att tävla om! Tycker också det är trevligt med utlottningar, snart är det dags för mig att ha en :)
    Tre lotter tar jag!
    Kram Mia
    ardisiasnyahem.blogspot.com

    SvaraRadera
  38. Åh, jag älskar såna här gamla grejer från de gamla skolorna!
    Jag tar två lotter, tack. =o)
    Jag är ny på din blogg. hittade precis hit, så nu ska jag surfa runt lite. =o)

    SvaraRadera
  39. Ich liebe diese alten Tafelbilder / Rollbilder und habe selbst auch einige bei uns im Haus hängen - herzliche Grüße
    Jacqueline aus Deutschland

    SvaraRadera
  40. Oj vilken härlig vinst. Jag tar två lotter tack och länkar från Smultronbo!

    Nu håller jag tummarna!
    Camilla

    SvaraRadera
  41. Hej hej! Vilken fin blogg jag hittade här! Är det tävling på gång hos Dig oxå..(Titta in till mig, jag har en jag med)
    Jag vill jättegärna vara med, så jag tar två lotter och länkar gör jag ju så klart.
    Ha det bra! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  42. Hei:)
    Ouhh...so,so nice lottery!I want to take a part of it...
    Greets, Sari

    SvaraRadera
  43. Jag tar gärna en lott så här i sista stund.

    Kram

    SvaraRadera
  44. katha`s kortmakerifredag, 10 juni, 2011

    Jag tar en lott i sista minuten och hoppas på tur. Tyvärr kan jag inte länka än.

    Kram Katha

    katha`s kortmakeri en nybörjar blogg välkommen att titta in.

    SvaraRadera
  45. Vill självklart vara med och pröva lyckan :)
    Tar 3 lotter tack .
    Ha en härlig helg
    Kram Anette

    SvaraRadera