lördag 21 maj 2011

Trevlig Helg


 Denna veckan har jag inte varit så aktiv här på Bloggen.
Orsakerna är många:
Min underbara pappa fyllde 65.......Grattis pappa.
Vilken mysig dag det var.
Barnen fick träffa sin goa kusin 
som dom inte träffar så ofta.
Och mamma och pappa ni hade gjort så fint.

Tack för en underbar dag!!

Och kärleken han har opererat sig.
 Så fokus har liksom legat på annat håll än bloggen.

 Vår lördag här hemma har än så länge börja underbart.

 Frukost........mums

 Lunch.........härligt
Det är så gott att ta Danskt Rågbröd
och sedan lägga på
tomat, ägg, gräslök och rödlök.
Nyttigt är det med.....(0:

Och nya färska blommor.
Idag blev det Lövkoja.
Riktigt fina och somriga tycker jag.
Glasburken hittade jag på min favorit loppis 
för 10 kronor.
Då blir man lycklig.
Ha en underbar helg allihopa
och tack för att ni kikar in.
Lämna gärna en kommentar eller två
det är så roligt.
Har förstått att det är en del som kikar in
men mindre som skriver något.
Gör som ni vill.
Men jag uppskattar det verkligen.

Kramelikram

5 kommentarer:

  1. Vilken god frukost o lunch, smaskens! Sommarblommor i en glasvas, ja, det är sommar. Lika mysigt var gång man tar en kik in hos er!
    Hoppas kärleken mår bra efter op.
    Önskar dej, kärleken o barnen
    en bra helg, kram från OSS!

    SvaraRadera
  2. Hej Icka!
    Hoppas din Pappa hade en riktigt trevlig 65-årsdag!

    Vilken smarrig frukost ni åt:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Det e min favoritmacka med!!
    Jag älskar rågbröd o har gärna keso på oxå!
    O så längtar jag tills min roadtrip till Borlänge i sommar, där vi nog kan klämma in en o annan gårdsloppis på vägen...
    Kram på er o hoppas ni har en toppen helg!

    SvaraRadera
  4. Var är den där loppisen någonstans? :-)

    SvaraRadera
  5. Hej Icka.
    Mysiga bilder:)
    Härligt när man kan göra billiga och fina fynd som glasburken.
    Mitt planteringsbord kommer från Rusta.
    Ha en fin kväll.
    Kram Kristina

    SvaraRadera