tisdag 14 juni 2011

Butikstips

Idag har jag varit inne i stan med underbara Mamsen.
Var på jakt efter kläder till barnen att
ha på deras skol/dagis avslutning.
Hittade även lite kläder till mig och givetvis
en och annan godbit till hemmet.
Det visar jag er i morgon !

Däremot vill jag tipsa er om en alldeles 
underbar liten Blomsteraffär som ligger på
Kungstorget här i Göteborg
som heter Blomrum.
Ljuvliga blommor och inredningsdetaljer.

Jag låter bilderna tala sitt tydliga språk




Gjorde min Brud bukett där
(för snart 9 år sen)

Så har ni vägarna förbi så kika in.
Ligger vid Saluhallen här i Göteborg
i en liten passage som jag tror kallas för
Kungspassagen.
Kramelikram

8 kommentarer:

  1. Underbara bilder ,mysig butik.
    Ha en skön kväll
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Ska defenitivt bli ett besök nästa gång jag tittar ner dit. Så fint det verkar vara där. Tack för tipset och ha de så gott...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder från den härliga blomsteraffären o brudbuketten så ljuvligt vacker!
    Ha en bra kväll, kram från mej!

    SvaraRadera
  4. Vilken fin blogg du har, har tipsat om eran fina webshop.

    http://www.mina-prinsar.com/2011/06/skimmelgarden.html#links

    Kram Fatima ♥

    SvaraRadera
  5. Visst har dom bara så mycket fint på blomrum.Ja det är en favvo butik när jag besöker goa Götet .Vilken fin blogg du har .Har lagt mej som följare......Ha nu en skön onsdag.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Jag tror jag vet var Kungspassagen ligger, var nog där i krokarna sist jag var i Göteborg. Fina blomaffärer är så roligt och titta runt i, och så doften är så härlig. Fin dörr också.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Den butiken är underbar, går alltid dit när jag är i "stan"!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Mysigt!!
    Vi köpte tre riktigt gamla dörrar av en bonde för några år sedan...en blev toalettdörr efter mycket slip o måleri o de andra två blir nog sommarens projekt till skjutdörrar till sovrummet...mycket jobb men det blir väldigt fint!
    Hoppas att eran sommar blir fantastisk!
    Vi kanske ses... Ta hand om er! Kram

    SvaraRadera