tisdag 28 juni 2011

Gammalt Lockställ



Detta alldeles underbara
metall ställ att ha sina grytlock i 
(eller varför inte vackra tidningar)
hittade jag igår på nätet.
Det var kärlek vid första ögonkastet
och jag slog till direkt.

Har inte bestämt om jag skall ha den i mitt kök
 eller om det skall få pryda den vitmålade träväggen
 i Gårdsbutiken som dekoration.

Oavsett så kommer jag att få njuta av det.
Och jag längtar tills jag får det.

Nu är det dags för sängen
efter en underbar spontan kväll
med lika underbara familjen "T"
och lite gott Bubbel Rosé.

Sov Gott !!
Tjipp


5 kommentarer:

  1. Men jisses så snyggt. De var då ett rejält fynd och vilken fin färg. Grattis till dig. Blir nog bra till både och. Ha en fortsatt skön kväll...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Grattis till det fina fyndat! Ha en fin fortsättning på veckan du oxå!
    Kram från Åsa. Bakom berget.

    SvaraRadera
  3. Tack för ditt besök ... Jag blev väldigt glad! Din blogg är väldigt vacker! Kisses.

    SvaraRadera
  4. Gomorron
    Såna är inte ofta man ser, jag har sett ett förut. Kommer och bli jättefint till mycket, bara stället i sig är dekorativt.
    Solig kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Hej tack för den fina kommentaren hos mig. Här kommer jag allt kika in igen, va fint lockställ. Perfekt slitet :)

    Ha en skön dag
    Kram Camilla

    SvaraRadera