lördag 11 juni 2011

Godmorgon......vinnare av tävlingen är



Idag innan frukost drog min äldsta kille
bland alla lotter som låg i burken.
Helt fantastiskt att det var 
så många som ville vara med.
Kul att många hittat hit och
jag hoppas att ni kommer tillbaka.
Hade jag kunnat hade jag gett 
er allihopa varsin Plansch
men det går ju tyvärr inte.

Vinnare av Skimmelgårdens tävling är:
Mia med Bloggen Lilla Blanka
Grattis till dig.
Hoppas du blir nöjd!!
Maila mig din adress så skickar jag 
ett paket till dig på posten.

Tusen tack allihopa som var med.
Jag lovar att jag snart har tävling igen.
För det är ju så roligt.

Jag är så glad att 
jag hittat så många nya bloggar
att besöka.

Ha en härlig lördag.
Kramelikram
Icka

10 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren .
    Tack för en fin utlottning .
    Visst är de buskul med bloggen hi hi de ger så himla mycke .
    Ha en underbar kväll
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Önskar er en härlig helg i hänryckningens tid! Själv har vi bröllopsdag på pingst, bröllopsda´n var den 9 juni, men ändå i denna härliga tid!
    Kul med utlottningarna! Jag hoppas på turen var gång, kommer säkert!
    Idag kommer mitt älskade barnbarn hit, skall sova över. Bra, då får jag tillfälle att leka o småstoja lite!!!! kramar från en Farmor i bustagen!

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till vinnaren och tack för utlottningen den fina. Ha en skön kväll..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Tack för en jättefin utlottning och såklart stooort grattis till vinnaren!!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnaren och tack till bloggerskan för en rolig tävling! Får hoppas på bättre lycka nästa gång. =)
    Ha en fin helg!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  6. Attans då;)

    Men kul med utlottningar. Ha en bra dag! Marie

    SvaraRadera
  7. Grattis till Lilla Blanka! Jag är övertygad om att hon blir överlycklig. Den planschen är ju såå fiin.
    Tack för en fin utlottning och ha en fortsatt skön söndag! Kram Åsa. Bakom berget.

    SvaraRadera
  8. Åhhhh vad glad jag blir! Vilken underbar överraskning så här på kvällen!
    Nu kommer jag somna med ett leende på läpparna:)
    Stort stort TACK och en jättekram <3
    Mia

    SvaraRadera
  9. Grattis till Mia som vann och tack för tävlingen!

    Ha en härlig vecka!

    Kommer gärna och besöker dig någongång, vi kanske kan ta det i anslutning till att din gårdsbutik öppnat?

    Kraam Jenny

    SvaraRadera