torsdag 9 juni 2011

LÄS den här Bloggen

Åhhh livet är bara så orättvist ibland.
Det gör så ont i hjärtat på mig.

Vilken tjej.
15 år och mer vis än många många
vuxna tillsammans.
Tyvärr så är ju inte utgången så ljus
för Alice.
Men man kan ändå sprida lite värme och ljus till henne
genom att läsa hennes BLOGG.
Lämna en kommentar och dela med sig av hennes länk.
Hennes önskan med sin Blogg 
är att så många som möjligt registrerar sig
i sitt hemland för Benmärgs donation.
I Sverige kan man göra det HÄR 
(Tobisregistret)
 
Ibland känns "vita väggar" och prylar inte så viktigt.

Kram på er alla!
Ta hand om er


5 kommentarer:

  1. Ja, så sant! Ta hand om er också, kramar
    från mej!

    SvaraRadera
  2. Att stå utanför o bara kunna se på är fruktansvärt frustrerande!
    Jag har sedan ett år gått med i tobiasregistret o hjälper mer än gärna vem som helst till ett fortsatt liv!
    Man får ett annat perspektiv på livet när man läser såna här saker...
    Kram på er!

    SvaraRadera
  3. Ja man ska verkligen vara tacksam varje dag man får i detta underbara liv. Tack för tipset om den fina bloggen och den tappra goa tjejen.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Hej! Tack för din kommentar om pläden. Jag har helt glömt bort att jag kommenterade på hennes blogg, eftersom jag aldrig fick något svar... Så nu minns jag inte ens vad det var för pläd. Men jag får kolla upp det. Ska kika runt på din sida nu :-)

    SvaraRadera
  5. Ett tassavtryck från World of Golf. Kommer du ihåg mig. Kul att du har hittat något som du tycker är roligt och brinner för. Vilka underbart fina saker du har, precis i min smak. Jag kommer köpa en del saker här upptäcker jag nu. Vad roligt!! Lycka till med Skimmelgården och vi kanske ses snart, vem vet.

    SvaraRadera