onsdag 22 juni 2011

Midsommaravslutning



Vår Sötis

Hej på er !!
Idag hade vi midsommaravslutning på Charlies förskola.
Så ljuvligt.
Barnen sjung i kyrkan och tände ljus.
Hade egengjorda Midsommar kransar på huvudet
Så söta att det inte finns ord för det.
Efteråt bjöds det på jordgubbstårta 
(som jag tyvärr missade att fota)
och dans kring den söta lilla midsommar stången
som Fröknarna gjort.


Dessa underbara fröknar som Charlie har.
Har aldrig varit med om något bättre.
Helt fantastiska.
Genuina och varma.
Och framförallt så underbara med våra barn.
Tack för att ni finns.

Till er blir det ett helt fång med Pioner
(Till alla er som besöker mig här med)


Nu blir det Leila
Tjipp !!

6 kommentarer:

  1. Tack! Får tårar i ögonen när jag tänker på allt det fina vid Charlies avslutning idag, underbart, vilka ljuvliga barn o härliga fröknar! Ja, och midsommarstång o kransarna som barnen gjort, jag kan inte skriva mer, blir alldeles........Ha en bra kväll, önskar mej

    SvaraRadera
  2. En sån liten gullunge ni har, jättesöt! =)
    Nu kom jag ju på att jag precis missat Leila! *suck* Får hoppas på en repris... =)
    Ha en härlig midsommarhelg!

    Kram Emma - Emmas Vita Drömmar

    SvaraRadera
  3. Tack detsamma till er fina! Kram

    SvaraRadera
  4. Önskar en fin midsommar! Jättefin blogg du har..Kram susanne

    SvaraRadera
  5. Åh, jag vet inte vad jag skall säga, men det är ju ni och era barn som är helt fantastiska! Kramar Erica

    SvaraRadera
  6. Åhh sååå söt han är. Ja tänk vilka underbara människor det finns. Skönt att man får behålla sin tro på de goda ibland. Härlig avslutning de förstår jag. Ha nu en underbar Midsommar..

    Kram Lisa

    SvaraRadera