torsdag 23 juni 2011

Nya inköp


Bara älskar Greengtate
som många ni andra antar jag.
Har inte tagit in det i min Butik
men funderar starkt på att göra det.
Vi får se.


Inhandlade lite nytt häromdagen.
Lite mer Latte Muggar


Nya kökshanddukar och Diskmedel
Frågan är bara vilken Brödlåda jag skall ha?
Vilken tycker ni?
Dom är ju underbara båda två.
(finns i min Butik Skimmelgården)



Vad jag gillar med Greengate är deras
sammansättning av färger och mönster.
Allt går igen och passar tillsammans.
Därför är det alltid roligt att köpa något nytt
av varje ny kollektion.
(Dom är smarta)

I morgon är det Midsommar.
Då håller vi tummarna för fint väder.
Vad skall ni alla göra?
Vad vi skall göra beror på vädret,
men det berättat jag i morgon

Kramelikram !!

9 kommentarer:

  1. Åh så mycket läckert du hittat. Ja du jag kan inte heller välja färg på skrinet men jag tror nog beige. Passar till det mesta. Har just själv börjat gilla färg. Men Green Gate är ju helt underbart. Lite jobbigt med dom där Lattemuggarna. Jag bara bränner fingrarna. Men det finns kanske nåt knep?? Ha en skön Midsommar med go mat o dryck nu. Jag ska bara jobba...Ja äta lite gott förståss men nån stång finns inte här i Norge, hihi...

    Kramen Lisa

    SvaraRadera
  2. Åh, så mysigt! Jag köper antagligen Greengate-prylar, när/om du tar in detta. Härliga handdukar o diskmedel, då blir ju disken riktigt härlig att ta tag i!! Jag skulle nog välja den vita brödlådan, funderar skarpt på den.
    Ja, nu är det midsommar, jag har gjort en fin midsommarkrans. Hänger i badrummet, måste duscha den så den håller hela dagen i morron.
    Ja, detta väder!!!!
    skall i alla fall göra ett Lisebergsbesök, tradition och innan det ett besök på ängen vid centrum, dans kring stången, sill o potatis, tårta, kanske?! Men jag har dansat kring midsommarstång häromdagen, då lille Charlie hade midsommaravslutning på dagis! Ha en glad Midsommar hela goa familjen !
    Helt underbar dag, precis som storebror Noahs avslutning!

    SvaraRadera
  3. Håller med dig, Green gate har ju så mkt fint svårt att välja.
    Skulle nog välja den beigea brödburken, super snygg :)!

    Vi skulle ha åkt till danmark över midsommar men lilla tjejen blev sjuk så vi fick ställa in det. Nu blir det lite firande här hemma istället.

    Trevlig midsommar!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Du är inte ensam om att älska Greengate, här är en till! =) Finns ju hur mycket fint som helst. *suck*
    Jag blev omedelbart förälskad i den rosa brödburken, superfin! Beige passar ju som sagt till det mesta men den rosa är lite roligt "flickig", sätter lite färg mot det vita kaklet.
    Ha en riktigt härlig midsommar med dina pojkar, stora som små! =)

    kram kram

    SvaraRadera
  5. Termosen kommer från en butik här i Norge som heter Europrice var de väl. Ska jag kolla om de har en till och skicka till dig. Men jag kommer ju inte hem förrän nästa torsdag natt..

    Kramen

    SvaraRadera
  6. Jättemycket fint och brödlådan e ju verkligen jättefin, jag tycker du ska ha den rosa...
    Jag hoppas ni får en fantastisk midsommar, vi ska snart bege oss till vänner som bor vid thorskogs slott för att fira en traditionell midsommar med spelemän, folkdräkter och en massa lekar, god mat o trevliga människor! Kram på er o ta hand om varandra!

    SvaraRadera
  7. Green Gate är jättefint, så somriga mönster och färger. Jag skulle ta den cremefärgade burken, så snygg!
    Önskar dig en riktigt fin och glad midsommar
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Gillar också Grenngate! Önskar dig en trevlig fortsättning på helgen.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  9. ROSA ! jag tycker den rosa =) Vilken gullig blogg du har, hit kommer jag gärna igen. Kram från mej

    SvaraRadera