måndag 18 juli 2011

Tjohoo jag är tillbaka.........




 Äntligen som Gert Fylking brukar säga.........

Fyy vad jobbigt det har varit att vara utan dator 
man missar så mycket.
Och jag har saknat er alla så.
 Fast samtidigt är det nyttigt. 
Det blir lätt ett beroende.

Men nu har underbara kärleken skaffat mig en ny dator.


En vit MacBook igen
samma som innan.
Jag bara älskar den !!


Nu känns det  ju som man har så mycket att skriva och berätta om.
Blablablabla....så låter det i huvudet.
Men en sak i taget.

Jag testar lite ny Headers (vilket jag för övrigt suger på)
Tycker väldigt mycket om den.
Så ni förstår säkert att det inte är jag som gör den.
Den som ligger nu i bild har en underbar tjej som heter Cecilia.
Och hon har en lika underbar blogg som ni bara måste läsa.
Den hittar ni HÄR 
Den är bara så härlig och ROLIG.
Tack än en gång go du.
Jag ber säkert om mer hjälp i framtiden.....(0:

I morgon så kommer jag att skriva och berätta 
lite om Gårdsbutiken och dess premiär
och hur ni kan få lite extra "go" rabatt på öppnings dagen.
Men det tar vi i morgon.
Nu skall jag börja med att kika runt hos er andra.

Det är så härligt att vara tillbaka i Blogg världen....

Sov gott
Kramelikram
Icka

6 kommentarer:

  1. Så kul att du är tillbaka;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej Icka!
    Vad fin headern är <3 och din MacBook... Helt underbar!
    Så himla kul med den kommande öppningen! Jag skall hålla utkik efter inbjudan :) tack på förhand <3

    Ja åh jag är så glad över planschen, ser den när jag ligger i sängen :)
    Du får självklart låna bild om du vill.

    Kraaaam
    Mia

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka efter din ofrivilliga bloggpaus! Du är efterlängtad. =) Headern är jättefin, passar din söta blogg. Jag har också bytt header, det är ju så roligt och ger ett helt nytt utseende åt bloggen, nåja, nästan i alla fall! ;)
    Nu ska jag kika in till din bloggvän, spännande med en ny bloggbekantskap.

    Kram Emma - Emmas Vita Drömmar

    SvaraRadera
  4. Ja som grädde på moset igår fick jag oxå en snabb lip-attack :)
    Idag känns det dock bättre, kan det bero på att barnen ska sova hos farmor idag?? *ler*
    Ha det jätte-fint vännen.
    Kram Git

    SvaraRadera
  5. Så kul att vi ses här igen! En spännande framtid till mötes verkar det som, ser fram emot "Gårdsbutiken", kram från mej

    SvaraRadera
  6. Hej så kul att du hittat ut igen. Saknat dig gumman. Så fin dator, superläcker. Spännande med gårdsbutiken de ser vi fram emot. Ha de så gott...

    Kram LIsa

    SvaraRadera