söndag 7 augusti 2011

Butik Skimmelgården


Hej på er all !!

Vilken underbar och lyckad dag det blev 
igår på Premiären av butiken.
Underbara människor kom och besökte oss.

Tusen tusen tack alla som kom,
alla ni som lyckönskade mig här på bloggen,
på FB och med telefonsamtal och blommor.
Jag är så glad och tacksam.
Och det värmer ända i i benmärgen!!

Bilder säger mer än ord
(just nu i alla fall)
Så här kommer en kavalkad med bilder
som goa Pelle tagit.

Allt vacker textning på dörrar och skyltar 
har min goa underbara vän Mia gjort




 Inte så vanligt, men här är jag !!


Underbara Jenny med Bloggen
Tusen tack för att du kom vännen.
Jag blev så glad och det värmde.

Lite mingel och gottigott






Underbart vackra blommor från 
mamma och pappa
samt syster med familj !!


 En väldigt trött men otroligt lycklig Icka !!

Än en gång tacka alla !!

Nu laddar vi för höstens nyheter.
Bla kommer det kläder från underbart ljuvliga Container.
Och en massa andra godbitar
Nästa gång vi har öppet är:
Onsd 17/8 16-19
Lörd 20/8 11-14
 Jag hoppas vi syns då.
Varmt Välkomna!!

Kram


7 kommentarer:

  1. Fina bilder och jättefina saker. Jag önskar dig all lycka! Kram Karina

    SvaraRadera
  2. Åh så fint du har de gumman. All lycka till dig och önskar att man kunde ta sig ett besök..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Fina bilder o vilken mysig gårdsbutik med härliga, mysiga grejer, ja, toppenbra! En trogen kund önskar Grattis till detta o Lycka till! kramar

    SvaraRadera
  4. Hej goa Icka!

    Härligt att det blev så lyckat med premiären!
    Det dök aldrig upp nån inbjudan i min brevlåda, så jag visste inte om jag fick komma :) så jag dyker upp vid ett annat tillfälle i ställe :)

    Kram och lycka till igen!

    Mia

    SvaraRadera
  5. Hej Erika!
    Gillade din butik jättemkt. Vore kul att ses som vi pratade om när jag var och kikade in hos dig i lör.
    Passade på att skriva om dig i min blogg och länkade även vidare mina läsare till din webb-butik. ( lånade din bild med pioner men nämnde också vart den kommer ifrån). Hoppas det är ok.
    Lämna gärna ett avtryck i min blogg om du får tid.

    kram Anna (på sabbatsvägen)

    SvaraRadera
  6. Åhh så mkt fint du ser ut att ha i din butik. Va roligt att det va så många som kom. Hoppas jag har vägarna förbi när du har öppet.

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  7. Hoppas jag hinner komma förbi i veckan när du har öppet, kanske får man en pratstund med kassörskan...;-) Kram!!

    SvaraRadera