tisdag 9 augusti 2011

Container



Jag har klart med ett nytt märke i min butik.
Danska Container
som ni kanske förstår.
Jag är otroligt glad över detta 
då jag tycker att dom har alldeles underbara kläder.

Idag kom första leveransen och jag väntar på ca 3 till.
Det är kängor, ponchos, tunikor,
tröjor, sockar mm som väntas in.
Jag bara älskar höst och vinter kläder.
Mycket mer än sommar kläder.
Det känns så rejält på något sätt.

Här får ni ett smak prov.
Allt på varje bild kommer inte komma in 
men mycket av det.
Idag kom bl a den underbart
vackra Ponchon.
En favvis !!


Sov så gott.
Kram !!

9 kommentarer:

  1. Hej Vännen!
    Ja, Balders Hage har mycket fint men vad trångt det är,inte lätt att ta sig fram i gångarna när det är mycket folk:)

    Åh vad mycket fint från Container,kul att du säljer deras kläder! Ska kika närmare på dem nästa gång jag kommer till din butik;)

    Kraam och godnatt!

    Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Just nu känns mitt egenpåtagna shoppingstopp inte så där väldigt genomtänkt - VILL HA! =)Så himlans mycket fint de har, Container.

    Kram kram ♥

    SvaraRadera
  3. Ponchon var superfin : ) kram Matilda

    SvaraRadera
  4. Så härliga kläder, ja, när jag ser dessa bilder så......Alla årstider har ju sin tjusning, men nu.....Lite nytt till hösten, javisst!
    Kram från mej!

    SvaraRadera
  5. Jättefina kläder, vad roligt att öppnandet av butiken gick så bra. Måste snart hinna komma förbi ;)
    Ha en riktigt bra dag.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Grattis till den lyckade öppningen!
    Din butik ser helt ljuvlig ut, längtar till jag kan besöka dig men det blir nog inte förrän i höst, dina öppettider måste passa mina ledigtider. Är väldigt nyfiken på kläderna från Container, ser så sköna ut.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Danskarna kan dom :-) De har många fina klädesmärken. Just Container är sååå fint, sen gillar jag Culture också.

    Kram Paula, Fin butik du har!!

    SvaraRadera
  8. Ser superfint ut och du självklsrt kommer jag att titta in till dig när jag kommer ner nästa gång. Ska bli så spännande. Had de bäst hjärtat...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  9. Gomorron Icka!

    Åh men vad roligt! De är jättefina!

    Kram
    Mia
    PS Hihi, ja jag tänkte att det blivit nåt strul med posten eftersom inte inbjudan kom, men feg som jag är var jag ändå inte säker på om du ville att jag skulle komma ;) Men jag dyker definitivt upp en annan dag! ♥

    SvaraRadera