fredag 5 augusti 2011

I morgon smäller det..........


Det skall bli såååå roligt att få öppna 
Gårdsbutiken i morgon.
Jag längtar.
Men jag är trött nu.
Det har varit en hel del att förbereda.
Och jag har inte ens hunnit bli nervös över om det kommer någon.
Jag blir lycklig om det bara kommer en enda.

Skall ta bilder och lägga ut här sen efter helgen.
Under tiden får ni hålla till godo med lite bilder på
nya produkter som kommer till butiken.

Söta receptlådor

 Små burkar till förvaring

 
Burkar för örter

 Underbara muffinsformar till kalasen.
Både för killar och tjejer.


Sov så gott alla.
Stor kram
Och varmt varmt välkomna till 
Premiären av Butik Skimmelgården 
i morgon.
Öppet mellan 11-15

Kramelikram




8 kommentarer:

  1. Tack det ska bli sååååååå roligt, kan tänka det finns mycket fint, ser fram emot detta, så visst kommer jag! Kram från mej!

    SvaraRadera
  2. Lycka till med premiärdagen!!

    SvaraRadera
  3. Grattis till öppningen av din gårdsbutik idag, hoppas det kommer många kunder. Perfekt väder för och åka på lite shopping är det också.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Hej Vännen!
    Åh vad kul det var att träffa dig på riktigt, du var precis så där snäll o gullig som jag hade gissat:)
    Grattis till öppningen av butiken, vilken succé, det var ju fullt av folk! :)
    Tack oxå för den fina presenten vad glad jag blev! (även om jag missade att ha med mig nått till dig..hmm;))Min sambo o jag ska ta ett glas rött o smaka på tryffeln nu ikväll, jag ska bara göra ett inlägg om mitt besök på Skimmelgården först:)

    Ha det gott!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Det verkar ha gått bra! Kul att ha hittat dig i bloggvärlden och önskar lycka till framöver!

    SvaraRadera
  6. Härligt att få öppna butiken. Håller tummarna för att det går toppen, vilket jag är rätt så säker på.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  7. Hej, har varit och hälsat här inne hos dig tidigare men nu har det hänt saker!
    Så kul med din butik, jag bor ju själv i närheten så kanske jag tittar in nån gång!

    Lycka till med öppningen idag! /Tina

    SvaraRadera
  8. Hej Gumman...Hoppas allt gott bra och gu så söta saker. All lycka till dig...

    Kram Lisa

    SvaraRadera