lördag 3 september 2011

Bilder från Formex


Japp då var man hemma från formex.

Faktiskt skönt tycker jag.
Borta bra men hemma bäst !!
Vi har haft två kalas dagar jag och Micke
Inspiration och idéer bara sprutar ut ur öronen.
På 2 dagar har vi gått i ca 12 timmar och tittat på alla läckerheter.
Det är som julafton för oss som älskar inredning.
(Måste ge en stor eloge till min man som hänger på och är glad)

Tyvärr så fick jag inte med mig min riktiga kamera
så jag var tvungen att ta bilder med min telefon.
Men håll till godo:

 Greengate Jul som beställdes hem.

Titta på den underbara vasen till vänster.
En favvis.
Kommer till butik

Det är svårt att inte älskar Greengate !!



Ib Laursen


Mera Ib
Härliga Mynte serien
finns hos Skmmelgården
Vacker stege som skall få komma hem till mig.
Någon mer som vill ha ??!!

Lite gottigott från Chic Antique
Som ni förstår så finns det hur mycket som helst
att fota och visa för er men det gå inte.
Så idag får ni nöja er med dessa bilder.
Jag är verkligen jättenöjd med mitt besök och mina inköp.
Och nu väntar jag bara in alla härligheter till Skimmelgården....

Sov gott
Kram !!




5 kommentarer:

  1. Så klart att du måste vara trött- två dagar.....ojoj! Men så mycket inspiration. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Tack fina du för bilderna, jag var själv på väg idag- som jag har längtat. Så fick jag feber och blev genomförkyld....Kram

    SvaraRadera
  3. Ni måste bara haft det så jättemysigt på Formex! Ser genast många fina saker, härligt porslin, julpynt, ja det ska bli ett nöje att handla in lite nytt! Röd-vita porslinet!!!!!!! gillar jag skarpt, god nattkramar till er från mej!

    SvaraRadera
  4. ÅÅh vad mkt fint!
    Verkar ha varit en väldigt givande resa! Kul!
    Jag vill def ha en sån vas från Greengate OCH en stege! Så beställ gärna en sådan till mig också!
    kram!!

    SvaraRadera
  5. Vad roligt, hoppas alla fina saker hinner komma till mitt homeparty! :-)

    SvaraRadera