torsdag 6 oktober 2011

Long Time No See. Gips, möten och tråkigt mail....

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig i livet.
Det blir liksom för mycket och då måste man prioritera,
och det har jag varit tvungen att göra den sista tiden, det blev bara för mycket.
Och då blir det ju ganska naturligt att Bloggen får lida, i alla fall för mig

Det har varit några turer till sjukan innan vi fick röntgen på den stora killens hand.
Som tillslut visade sig vara en spricka i handleden
och inte en mjukdels skada som en massa Alvedon skulle ta bort.
Ibland blir man trött på läkare
Så det blev några veckors gips och 6 veckor utan idrott.........
Men han har klarat det riktigt bra godingen.
Möten, sjukstuga, en lilleman som vägrar gå på toa för allt skall "nana".......(0:

Till råga på allt ett super tråkigt mail från en som inte vågar säga vem hon är
men som tycker att jag har alldeles för låga priser på vissa produkter i min nätbutik
och det är inte "schysst" mot andra.
Allvarligt skall man skratta eller gråta?
Jag bedriver ingen välgörenhet mot andra som driver nätbutik.
Det tog först musten ur mig men nu har det blivit bränsle för mig.
Så bara därför tänker jag ha ännu bättre priser !!!!

Det har ju varit lite roligheter också givetvis:

Bröllopsdag men en ljuvligt vacker bukett från min kärlek
Visas närmaste dagarna

En alldeles underbar överraskning som stod utanför min dörr härom veckan
Kommer också att visas

Ett fantastiskt reportage om Skimmelgården i lokal tidningen
Kommer i morgon

Och detta söta lilla fynd på Tradera


Nu skall jag tassa omkring hos er andra
Kram på er


11 kommentarer:

  1. Men herre gud så fegt att skicka ett mail utan att stå för vem man är.
    Jag tycker det är superbra att du visar vissa andra att allt inte behöver kosta skjortan.
    Go girl =)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Kul att höra från dig igen:)

    Låter som du har haft fullt upp..det blir ju så emellanåt och att låta bloggen vila lite då känns som ett bra beslut, vi finns ju kvar här och väntar.

    Tråkigt med såna hårda ord, speciellt när man sen inte vågar stå för det och tal om vem man är..bry dig inte. Vi gilllar ju bra priser..;)vem gör inte de förresten!?!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Ibland ska det komma en hel del elände innan det blir riktigt bra igen. Nu har du haft ditt så nu går det nog uppåt. Ska bli roligt att se vad du fått för överraskning.
    Att skicka mail och inte visa avsändare är så fegt, är säkert en sådan som inte har så mycket annat att göra, det finns ju sådana som bara vill klaga. Strunt i det!
    Ska bli roligt att se reportaget!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Gumman, jag avskyr fega människor som inte kan stå för vad dem tycker!
    För min del så handlar jag hellre hos någon som har schysta priser, än hos ngn som sätter höga priser för att tjäna sig en hacka. Visst måste en rörelse gå runt, men till vilket pris??
    Fortsätt med din linje för den kommer löna sig!!
    Vi ses imorn , då kommer jag bort till dig och säger hej!!
    Saknar dig!
    kramar!!

    SvaraRadera
  5. Uj, vissa människor vill bara stjäla energi, strunt i henne och gör precis som du vill! Lättare sagt än gjort ibland men försöka duger..
    Är på Hisingen ibland och måste försöka hinna besöka din butik någon gång!

    Ha en trevlig helg/Tina

    SvaraRadera
  6. Grattis på bröllopsdagen i efterskott, och det var synd om sonen, otäckt och gå med fel diagnos så! Har ju förstått att du haft mycket runt dig. Och visst kan man väl spåra mail, sonen är en hacker han kan allt sånt fuffens som inte jag kan.
    Ha en mysig helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Hej hjärtat mitt. Du så är det ibland att man måste ta en paus men då ska ju ens riktiga vänner finnas kvar ändå och de gör vi ju såklart. Så tråkigt med sonen. Men tur att det blivit ordning till slut. Ja jag har verkligen börjat undra över om inte läkarna bara tänker på lönekuvertet snart och inte alls på patienterna. Svär inte dom nån sorts ed längre eller ??? Men jag blir ju riktigt ilsk när jag ser hur nån kan skriva såna dumma saker till dig. Jag hoppas att du verkligen inte bryr dig hjärtat. Vilken avundsam ond person. Du har ju en underbar butik med priser där man har råd att fiffa till de hemma. Du tänker ju på oss kunder och inte bara på din egen vinst. Heder till dig. Nää kämpa på du söta goa. Vi håller på dig. Jaaaa jag iallafall. Önskar dig en underbar helg nu med familjen...

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  8. Ja ibland måste man ju prioritera och då ligger ju faktiskt bloggen ganska långt ner på listan!!

    Hoppas du får en fin helg!
    Kram Emilia

    SvaraRadera
  9. Jag igen, jojomen jag har sett hur jag ska tvätta mina byxor. Det är dom skönaste jag någonsin haft.
    Kramar
    AM

    SvaraRadera
  10. Strunta i den tråkiga personen som bemödrar sig med detta. Vi är så tacksamma för att du har så bra priser;) Önskar dig en jättefin helg. Kram Johanna

    SvaraRadera
  11. Skickar en kram och gör ett besök i din webbutik! : )

    SvaraRadera