tisdag 11 oktober 2011

Reportage Skimmelgården




Hej alla söta
Hur har ni det där ute i höstens underbara väder?
Själv är jag hemma med en sjuk kille.

Massa härliga produkter har kommit till butiken.
Lägger upp det senare idag (hoppas jag)

Men jag har ju lovat att lägga upp reportaget som skrevs om Skimmelgården.
Jag är inte tekniskt duktig, så jag lägger upp länken
och så får ni bläddra fram till sidan 16.
Själv är jag nöjd och glad.
Tyckte att det blev ett jättefint reportage.
Här kommer länken:

Passar även på att lägga upp lite bilder från butiken.


Nu skall jag mysa med "stora lilla killen" innan den minsta kommer hem ifrån dagis.
Kramelikram


11 kommentarer:

  1. Oj, hälsa "store, lille" killen o hoppas han snart blir frisk.kram till honom o till den lille killen.
    Så underbara bilder på ALLT jag vill ha!!!!!!!o rportag har jag läst, sååååå bra
    hälsar MEJ!

    SvaraRadera
  2. åh va kul, måste kika in om du lagt upp dom nya sakerna..:)

    Ha de gott, hoppas din son piggar på sig snart igen:)
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Åååå vad mycket fint som finns i din butik.Hoppas att son kryar på sej snabbt.Ha en skön kväll.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Åhh verkligen fina saker....Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Hej ni fina!
    Fantastiskt fint reportage om butiken o familjen... det är ni värda tusen gånger om!!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad fint det blev i butiken när du pyntade om.Jättefint!
    Massa nytt från Ib alltså? Då kommer jag def bort i em och köper på mig lite mer porslin!( Drar med mig hela skaran m barn ;-) )
    Vad kul att du tyckte att tallrikshyllan blev bra!!
    kram!!

    SvaraRadera
  7. hej vad kul att du hittade mig. Här ska jag allt kolla vidare. Inte minst butiken;)
    Ha en skön höstdag
    kramkram <3 nettan

    SvaraRadera
  8. Grattis, det är ett jättefint reportage. Håller med om att det är rena idyllen, du är jättefin på fotot också.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Åhh vad mycket fint du har nu !! Jiippiieee..vad glad jag blev idag då det låg ett paket i lådan från dig !! Jisses vilken ljuvlig klänning !! Tack snälla, söta du...ska fota o visa sen..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  10. Mysiga bilder från butiken. Säkert en massa 'vill-ha-prylar' ;o))
    Hoppas lillstorkillen kryat på sig och att ni får en härlig helg!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  11. Stackarn hoppas han snart piggar på sej!!
    Butiken ser jättemysig ut!
    Passar på att önska dej en härlig helg!!!
    Kramkram Lotta

    SvaraRadera