tisdag 18 oktober 2011

Tävling



Herregud över 10 000 besökare !!
Det är ju bara grymt och måste givetvis firas.

Och vad passar bra om inte en tävling.
Allt du behöver göra för att vara med är följande:

 Lämna en kommentar i detta inlägg 
och du får 1 lott
Vill du ha 2 lotter  lämnar du kommentar 
och länkar i din blogg med bild.

Vinsten?
Blir det 50 kommentarer här så blir det ett 
present kort i min butik på 300:-
Blir det 100 kommentarer eller mer 
så blir det 600:-

Skimmelgården hittar HÄR
 Tävlingen håller på till 18/11
Lycka till !!!



144 kommentarer:

  1. Jättekul med så många besökare, toppen! Så fint du har pyntat det lilla bordet o tävla, javisst vill jag det! Ha det så toppenbra Du o Din familj! kram från mej!!

    SvaraRadera
  2. Wohoooo, vilken julklapp det vore!! Jag är med! :-)

    SvaraRadera
  3. Hade vart väldigt trevligt å vinna ett presentkort i din underbara affärInte svårt att hitta nåt man vill ha precis.

    SvaraRadera
  4. en sån fin tävling vill man ju inte missa:)! Jag tar två lotter o länkar till dig när jag kommer hem ikväll. Ha en bra dag fina du! Kram Kram

    SvaraRadera
  5. Godmorgon!
    Vad kul att du hittat till mig och lika roligt att du gillade min blogg. Sen att jag hittade till dig och hamnade dessutom vid en härlig tävling som jag gärna deltar i.
    Länkar från mig så jag lägger tassarna på två lotter ;).
    Ha en bra dag, kram Ing-Brritt

    SvaraRadera
  6. Godmorgon!
    Skrev just en lång komentar till dig men den försvann nog grrrr.
    Vill tacka för din titt hos mig och vad kul att du gillade både min blogg och klänningen mamma stickat.
    Sen var det ju lite kul att komma till dig mitt i en fin tävling som jag gärna deltar i :). Länkar från mig så jag får dubbla lotter.
    Ha en bra dag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  7. Grattis till så många besökare. Jag är gärna med och tar en lott

    Kram Teres

    SvaraRadera
  8. Vilken toppen vinst =)
    Norpar 2 lotter och håller tummar och tår.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna vara med i din fina tävling och tar 2 lotter. Eftersom vi nästan är grannar kan jag hämta vinsten personligen, hihi!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  10. Hej söta du:)

    Självklart vill jag vara med i din fantastiska tävling:)
    Länkar på bloggen så jag tar två lotter!

    Ha en fin dag
    Stor kram Susanne

    SvaraRadera
  11. Jaaaa! Jag vill gärna vara med om 1 lott i din tävling!!! Vad roligt!! Och så hoppas vi på mååånga kommentarer!!
    STORT grattis till alla besökare!
    Kramen till dig gojänta!!

    SvaraRadera
  12. Mysiga kläder & stil i shabby chic,
    drömmen i uppfyllelse gick

    Nu när 10 000 besökare nått,
    kan jag inte tänka mig att du bättre mått

    Vi firar detta med en skål och HURRA,
    du förtjänar att lyckas bra

    Jag tackar för mig & vi ses inom kort,
    med tjejmingel och massa gott;)

    Massor av kramar
    Madelen Widengren

    SvaraRadera
  13. Grattis! Jag är gärna med i tävlingen. 2 lotter tack, länkar direkt!!

    SvaraRadera
  14. Grattis!! Underbar utlottning du har! Klart jag tar chansen å länkar även i min blogg!! Någon gång måste jag väl ändå vinna, hihi!
    2 lotter tack!!

    Ha en skön onsdag!

    Kram Petra

    SvaraRadera
  15. Wow! 10 000 besökare! Jag har snart 1000 ! Hihi... Jag vill oxå va med o ha chansen att vinna nåt från din fina butik! : ) kram M

    SvaraRadera
  16. Grattis till alla besökare va kul:)
    Klart jag vill vara med i din utlottning.
    Jag tar 2 lotter och länkar till mej.
    Ha de så bäst.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  17. Hej
    Kul med så många besökare. Tävla vill jag gärna göra, vet ju aldrig när turen är med en.
    Eftersom jag är blogglös så blir det en lott.

    Mvh Katarina
    kasoderman@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag är med :D 2 lotter.
    Du hittar inlägget här :D

    http://www.mina-prinsar.com/2011/10/tavlar-hos-skimmelgarden.html

    SvaraRadera
  19. En till, såklart jag är med och firar. Grattis till alla besök. Tar 2 lotter.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  20. Hej, klart jag vill vara med. Finns så mycket fint hos er :) Jag får två lotter för jag länkr också gärna till er :D Christina

    SvaraRadera
  21. Så himlans fina saker i butiken!!

    SvaraRadera
  22. Hejsan! Tar två lotter på en gång, denna tävlingen var ju bara för bra för att missa ;)
    Har länkat från min blogg.
    Kram Malin
    http://prickigpassion.blogspot.com/

    SvaraRadera
  23. Kul med så många besökare!!
    Jag älskar ju tävlingar, det är klart jag vill vara med!
    Jag har ju ingen blogg men vill ju att ännu fler kollar in här så jag lägger ut denna länken på min facebook status...
    Ta hand om er!

    SvaraRadera
  24. Hej hjärtat mitt. Tack för söta tassen. Fjompen ska fylla 5 år i nov. Han är ju såklart goaste vofsen. Men gräsligt bortskämd förståss. Hoppas allt är bra hos dig och flyter på. Självklart snyter jag alla lotter jag kan och klart som dagen får du masssor av kommentarer. Nu ska jag kika in till din affär lite...

    Kramar så varma Lisa

    SvaraRadera
  25. Jaaaa jag vill vara med och länkar såklart !!

    SvaraRadera
  26. Va kul med tävling! Jag är med:)

    SvaraRadera
  27. Grattis till alla besökare! Jag testar gärna lyckan med så underbart fina vinster!

    Sooffiz@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Jissa om jag vill va mä? Klart jag vill

    Tar gärna två lotter!
    Må så gott nu ska jag gå ut i det fiiiina höstvädret.
    Kram Jordråttan

    SvaraRadera
  29. Hallå där!!

    Hoppas allt är bra med dig!
    Jag är gärna med och tävlar!
    Jag länkar!

    Ha en bra helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  30. Hej vännen!
    Tack för dina rara hälsningar hemma hos mig, de värmer! <3
    Klart att jag vill vara med i din fina utlottning, jag länkar från min blogg och vill ha två lotter. Nu håller jag tummar och tår för många kommentarer och att turen är på min sida! =)

    Kram

    SvaraRadera
  31. Jag vill vara med och tävla!!
    Lämnar kommentar här och har länkat med bild i min blogg!
    Alltså tävlar jag med 2 lotter!!
    Nu håller jag tummarna hårt, fyller ju år bara 4 dgr innan tävlingen går ut!! Vore en perfekt present att få vinna ett presentkort =)
    kram!!

    SvaraRadera
  32. Självklart vill jag vara med o tävla! Vilken lycka att vinna ett presentkort hos dig :o)))
    Tar två lotter och länkar hos mig.

    Ha bästa helgen!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  33. Hej o grattis till alla besökare, klart jag är med o kniper 2 lotter tack.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  34. Grattis till så många besökare! Klart jag också vill vara med. Jag tar två lotter, länkar inne hos mig :)
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  35. Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/october/18-november-vinn-presentkort.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  36. Jag är gärna med.
    Hoppas på tur!
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  37. Grattis till alla dina besökare :-) Jag vill gärna vara med i din utlottning länkar så 2 lotter, tack. Hoppas på tur för du har så många vackra saker i din härliga butik.
    Önskar dig en härlig helg
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  38. Hej hej, jag är gärna med då med en lott:-)
    /Kicki, vartomt@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Wow!! Jag vill vara med!! Stort grattis till alla besökarna! Visst är det härligt!!
    Jag kniper 2 lotter, tack!
    Nu gäller det bara att hålla tummarna :)

    Ha en härlig lördagskväll!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  40. Här har jag varit förut, men det var längesen!

    Jag tar med en lott tack och kollar nu vidare på din blogg!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  41. Grattis till 10 000 besökare!! Jag norpar två lotter ;-)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  42. Hej!
    Jag är gärna med i din utlottning, tar 1 lott.
    Ha det gott!
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  43. Klart jag vill pröva lyckan i din tävling.
    2st lotter tar jag och nu hoppas jag på tur.

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  44. Jag tar en lott:) Skulle vara härligt med lite shopping!
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Superfin tävling, jag vill absolut vara med i den!!! Länkar från mig och deltar med två lotter! Hoppas hoppas hoppas...

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  46. Lämnar en liten kommentar och önskar att få en lott! :)

    Underbar blogg, förresten! Kram Maria

    SvaraRadera
  47. Hej!!

    Vill gärna vara med . Jag har länkat på min blogg.


    Kram

    SvaraRadera
  48. Hej
    Blev glad när jag hittade din fina tävling! Är lite höstdeppig nu, vet egentligen inte varför, för solen står på himlen och jag har en underbar familj, men jag antar att det bara är att gilla läget, ha, ha.
    Din tävling piggar upp och jag länkar inne hos mig också.
    kram Malin

    SvaraRadera
  49. Hej!
    Jag är gärna med på denna spännande utlottning.
    En go kram.
    Fredde

    SvaraRadera
  50. hello!
    I want to take part of your nice lottery:))

    Greets from Finland, Sari

    SvaraRadera
  51. ohhh jaaaa!!!! klart att jag vill vara mrd och jag tar 2 lotter
    http://barbados.blogg.se/2011/october/18-november-presentkort.html

    jenn2you@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Jag är supergärna med och har tipsat här http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/10/presentkort-fran-skimmelgarden.html

    SvaraRadera
  53. Är gärna med och tävlar, för två lotter har jag länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/10/p-kort-1811.html
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  54. Självklart att man vill va me o tävla i en sådan här mysig tävling!
    Länkat hos mig, då blir det 2 lotter för mig!

    Kramis i från Pockethexan verkligen hoppas att jag har turen med mig, för jag ÄLSKAR! dina saker i butiken!

    SvaraRadera
  55. Jag är gärna med och tar en lott!
    Linda J lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  56. 1. Jag är jätte gärna med :)
    2. Länkat här: http://millahmillah.blogg.se/2011/october/presentkort-1811.html


    Kram // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Hej hej klart att man är med och tävlar!


    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  58. Jag är gärna med och tävlar :)

    slmk88@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Hej vad roligt för dig..Hoppas att det blir fler besökare..Men det är ju inte ett dugg konstigt för din blogg är ju underbar. Och sidan på Facebook med. Grattis än en gång. Kram Nadja

    SvaraRadera
  60. Jag är med=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Självklart vill jag vara med!! Mysigt!
    Håller tummarna hårt :)
    Kram Sarah
    sarah_hakansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Hej!
    Hittade din blogg nu och klart jag vill vara med ;)) Två lotter tack!
    kram susanne

    SvaraRadera
  63. Åå jag är självklart med! Du har såå fina saker i shoppen! ÄLSKA.
    Har länkat i min blogg :)

    SvaraRadera
  64. Jag är med!!
    =)

    http://ejmis.blogg.se/2011/october/tavling-14.html#comment

    SvaraRadera
  65. Är gärna med och tävlar med en lott. Ska gå in i skimmel butiken också nu och kika.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  66. Jag är med och har länkat hit! :-)

    http://lottaochlivet.blogspot.com/2011/10/tavling_9482.html

    SvaraRadera
  67. Grattis !
    10 000 besökare.SUPERFINT !
    Jag vill också vara med, tar en lott, snälla ; )

    SvaraRadera
  68. Så spännande med en utlottning, klart jag vill vara med.
    Tar 2 lotter, ska länka direkt.
    Ha en riktigt skön söndag// Fru M

    SvaraRadera
  69. Jag är gärna med och tävlar och har länkat i vänstra kanten på min blogg :-)!

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  70. Jag vill såååå gärna vara med! :)
    Kniper 2 st lotter då jag länkar från min blogg!
    Ha en fin kväll.

    Kram Åse

    SvaraRadera
  71. Här kommer ett litet tassavtryck, hittade hit precis, vilken härligt blogg och butik du har! Återkommer garanterat och vill naturligtvis delta i tävlingen med två lotter!
    Kram Satu

    SvaraRadera
  72. Hej! Första gången jag kikar in här och jag hittade hit via bloggen Villa Tretton. Så roligt :) Jag vill ju så klart vara med i tävlingen. Ser lovande ut med över 100 kommentarer. Man kan ju alltid hoppas och dessutom hoppas på vinst då så klart. Ska kika in i din butik också.

    Jag länkar med bild från min blogg.
    Mvh Josefin

    SvaraRadera
  73. Kul med en tävling. Jag tar en lott och hoppas på massa tur att få vinna och få möjlighet att handla i din butik.

    Mvh
    Johanna
    atraholm@telia.com

    SvaraRadera
  74. Hej!
    Jag vill gärna var med i utlottningen och länkar från min blogg för störst chans att vinna ;)
    Kram Allis

    SvaraRadera
  75. Hej goding!
    En Skimmelgården-tävling så här på höstkanten missar man såklart inte, räkna in mig!
    Stor Kram Johanna (Rolin Moreno)
    :)

    SvaraRadera
  76. Grattis till alla besök! Nu närmar det sig 100 kommentarer också. Jag är gärna med och tar två lotter, tack.

    Kram, Karin

    SvaraRadera
  77. Är med och tävlar.

    Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/october/presentkort-1811-1.html

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  78. Jag är gärna med och tävlar! Jag tar gärna två lotter så jag har länkat till dig med bild, till höger i min blogg under "bra tävlingar".

    Ha en fortsatt härlig kväll.

    SvaraRadera
  79. klart jag e med. super fina saker i butiken. dregel dregel

    chanetteofsweden@hotmail.se

    SvaraRadera
  80. Jag vill vara med och tävla :-) sara1@webaid.nu

    SvaraRadera
  81. Grattis till alla besök!
    Hoppas det blir riktigt många kommentarer..
    Jag är med och hoppas på lyckan...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Vill jättegärna vara med och tävla :)
    Länkar så klart så mina chanser ökar!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  83. jag är med :)
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Hej
    Jag vill jättegärna vara med i din tävling.
    Tänk att få frossa i din butik med ett presentkort :) Jag länkar med bild från min blogg.
    Kram på dig
    Jessica

    SvaraRadera
  85. Hei. Jeg vil gjerne være med:) Har linket og tar 2 lodder. Klem Ellen.

    SvaraRadera
  86. Jag vill så gärna vara med!

    Kram Emelie
    emelie.eriksson@gmail.com

    SvaraRadera
  87. Ojoj, då får vi försöka hjälpas åt så det blir 100 tävlande!:)
    Jag länkar och tar 2 lotter!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  88. Grattis till 10000,
    jag tar gärna två lotter
    ett muggställ hade inte varit dumt och så snyggt,
    kommer det in i butiken?
    hamnar på min önskelista.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  89. Grattis till så många besökare! :)
    Jag blir gärna med i din tävling, och provar lyckan med 2 lotter.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  90. Grattis till alla besökare! En lott tack!/Susanne

    SvaraRadera
  91. En lott blir det,har tyvärr ingen blogg:)
    monikanen@yahoo.se

    SvaraRadera
  92. Jag vill gärna vara med och tävla.
    En lott till mig.
    karolina.bergman@home.se
    /Karolina

    SvaraRadera
  93. Jag är gärna med och tävlar men satsar bara på en lott...

    //cecilia.par@hotmail.com

    SvaraRadera
  94. Kan se rigtig mange ligesom jeg har fået lysten til at deltage i din super flotte Give away.Jeg er med med 3 lodder glæder mig vildt til at følge din blog.Kram Else

    SvaraRadera
  95. Hej..
    Är gärna med och norpar en lott.
    Tack och kram.
    lotta.k3@spray.se

    SvaraRadera
  96. Hej! Fin blogg du har. Jag vill gärna vara med och tävla, tar en lott.

    MVH Jessica

    jessicawidlund_4@hotmail.com

    SvaraRadera
  97. Jag är med och tävlar! Har länkat med bild på min blogg också :) länk här; http://trenollsju.blogg.se/2011/november/presentkort.html

    SvaraRadera
  98. GRATTIS! Jag deltar gärna i din utlottning! :)

    SvaraRadera
  99. Åhhhh, jag är gärna med och tävlar om en lott :) Ha en fin helg.
    mvh
    emely.drugge@hotmail.com

    SvaraRadera
  100. Hej Jag är gärna med i tävlingen . 2 lotter tack länkar direkt Kram Karina

    SvaraRadera
  101. Roligt! Jag tävlar jättegärna!

    Hälsningar Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com
    (har ej blogg)

    SvaraRadera
  102. Va kul. Hamnade av en slump inne i din butik och sedan denna utlottning. Är mer än gärna med förstås. En lott till mej tack.

    Babsan
    bopsi@telia.com

    SvaraRadera
  103. Hej!
    Klart man vill vara med i denna utlottning.
    Länkar på min blogg http://granbackeninterior.blogspot.com

    Kram Elin A

    SvaraRadera
  104. Ett sådant där franskt koppställ har jag alltid drömt om, även om det är en flasktorkare för mig (jag är ju inbitet Duchamp-fan..) Jag är jättegärna med och tävlar, även om du inte fått in dessa än - såg jag...
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  105. Hej
    Grattis till alla besökaren. Jag vill också gärna delta i utlottningen.

    SvaraRadera
  106. Vad roligt!

    Jag vill gärna vara med om 1 lott i din tävling!!!
    Nu hoppas jag på lite tur! ;)

    Kram!

    julialgot@hotmail.se

    SvaraRadera
  107. Hej hej.
    Jag är gärna med och tävlar, har länkat i min meny.
    Håller tummarna med 2 lotter

    SvaraRadera
  108. Grattis! Vilken fin affär du har och din blogg gillar jag med. Deltar i utlottningen och länkar med bilden. Två lotetr tack! Nu håller jag tummarna

    SvaraRadera
  109. ÅH underbar sida! Jag är VERKLIGEN med!

    SvaraRadera
  110. Jag vill gärna vara med!
    Tar 1 lott tack!

    Mvh Liza

    SvaraRadera
  111. Jag är gärna med i utlottningen och tar 2 lotter tack.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  112. Länkar även från bloggen.En trevlig blogg som jag önskar följa.

    SvaraRadera
  113. Er lige med igen selvfølgelig med 3 lod som hele tiden min blog er desværre blevet hacket så det har været nødvendig at skifte blog navn så før hed den HIMMELSKESYSLER nu hedder de Http://stjernesysler.blogspot.com Så skulle jeg være med på lige fod som alle de andre igen :-)Følger man min blog så skynd jer og ændre navnet i jeres blogliste.Knus Else
    Håber det er ok jeg lige oplyste om problemet

    SvaraRadera
  114. Vilken fin blogg :)
    Jag tar En lott och hoppas på lite tur!
    nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera
  115. Såklart man vill vara med i den här finfina tävlingen. Jag tar två lotter och länkar naturligtvis från min blogg ;)

    Kram F

    SvaraRadera
  116. Jag vill gärna vara med och tar två lotter tack! Kram sandra!

    SvaraRadera
  117. Vilken härlig tävling, vill självklart vara med och pröva lyckan!
    En lott tack :)
    En fin dag till dig, MALIN

    SvaraRadera
  118. Jag vill gärna vara med :)

    nannaeATlive.se

    SvaraRadera
  119. Jag är gärna med.
    Hoppas på tur!

    kontaktmejl: playnsee(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  120. Hej! Ännu en kul blogg vad gla jag blir behöver lite ny inspiratin nu.
    Tar en lott till din utlottning åxå.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  121. Tar en lott och håller tummar & tår :)

    Trevlig helg !

    johanssonlina84@hotmail.com

    SvaraRadera
  122. Jag är med och önskar 1 lott. Hoppas på en dunder-tur.
    Mvh
    Charlotte clotte@live.se

    SvaraRadera
  123. Jag tar en lott och hoppas på tur!

    SvaraRadera
  124. Jag vill gärna vara med!

    MVH
    Ida
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  125. Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/november/presentkort-600-skimmelgarden.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  126. Vill ju sjlvklart vara med :-)
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  127. Deltager med link til FB samt en kommentar, dvs 2 lotter. Hilsen Mette kmlynghoejen@os.dk

    SvaraRadera
  128. Tar gärna 2 lottar: länkar & kommenterar ;)

    Kramar/Olg@

    SvaraRadera
  129. Jättekul med alla så många besökare. Och tävlingen är ju härlig! Jag är gärna med, en lott, tack.

    SvaraRadera
  130. 10 tusen grattis!! Det blir svårt att välja bland allt fint i butiken om man skulle vinna... ett dilemma jag är beredd att uthärda!! ;-) Kram Malin ps. 2 lotter, tack!

    SvaraRadera
  131. Å så fin! Jag tar gärna två lotter.
    Här har du min blogg adress så att du ser att jag skött mig ;-)
    http://tillklippt.blogspot.com/2011/11/tavlingar.html

    SvaraRadera
  132. Jag ser att det blir presentkort på 600kr, fantastiskt! Jag deltar m två lotter då jag länkat.

    SvaraRadera
  133. Vilken fin butik du har!! Finns mycket man skulle vilja ha till jul... :) Vill därför självklart vara med och tävla.

    Har länkat från min blogg.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  134. Jag vill gärna vara med :) nöjer mig med en lott o hoppas på tur :)
    Kramar

    SvaraRadera
  135. Oj så roligt! Jag är mer än gärna med på en lott! Ha de fint!

    SvaraRadera
  136. jag vill vara med! :)
    en lott tack!
    sofia@meandmyhome.se

    SvaraRadera
  137. Oj vad många som vill vara med att tävla! Men jag förstår varför :) Jag prövar också lyckan med 2 lotter! kram Helena

    SvaraRadera
  138. Hej, vill hemskt gärna vara med i tävlingen!

    Mvh Jennie

    SvaraRadera
  139. Hej!

    Jag är bara med och tävlar med en lott, då jag tyvärr inte har någon blogg.

    Men jag lät kreativiteten flöda lite och satte ihop en liten film där jag visar och förklarar vilka saker jag hade köpt för presentkortet om det skulle vara så att jag vann.

    Som du märker klappar mitt hjärta lite extra för Mynte, så det hade blivit en hel del grejer därifrån!

    Hade blivit glad om du ville kika på min film:
    http://www.youtube.com/watch?v=uzF1BG2l1ag


    Hoppas du gillar mitt bidrag och inte skrattar åt bristen av kvalité på filmen, man är ju inte proffs direkt ;-)

    Min mejladress: lojsipojsi@hotmail.com

    SvaraRadera
  140. Blir som Lilla Julafton, om man nu vinner :)
    Så jag vill gärna vara med. Får hålla tummarna att det blir jag. Kram

    SvaraRadera
  141. Jag vill vara med och tävla!! Hoppas på tur!
    = )

    SvaraRadera