fredag 21 oktober 2011

Tjejkväll gånger 2



För ett tag sedan var jag inbjuden hem till Cicci
med den härliga Bloggen ett Organiserat Kaos.

Hon skulle ha ett Homeparty i Mix för en massa goa tjejer
Jag var dit bjuden för att visa inredning & kläder från Skimmmelgården.
Dessutom fanns det Mary Kay och Tupper Wear där.
 
Fina Cicci är en riktig fena på att ta kort 
och skickade ett gäng till mig.
Håll till godo

Bloggerskan
Underbara kläder från Container

Serien Mynte från Ib Laursen funkar kalas med Greengate

 
Ljuvlig lykta från Chic Antique
 Det var så roligt och jag hoppas verkligen 
att jag får chansen att göra det igen.
Så säg till om du själv vill !!

Nu till nästa tjejkväll:
I morgon åker jag och 8 härligt galna tjejer till


Vi skall ha mys, SPA & Champagneprovning
Skall bli sååå kul !!!

Ha en underbar helg alla godingar.
Det skall jag ha.
Tjingtjingeling !!!


9 kommentarer:

  1. Tjejkvällar e kul,.bara man får vara med :)
    å missa nu inte....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    Det är kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Superfint!! Önskar jag kunde ha ett sånt party... : ) Mys på Tylösand! Kram M

    SvaraRadera
  3. Hej hjärtat..Hoppas du haft en helt underbar helg med tjejerna. Superfina bilder från kvällen. Önskar jag hade haft tid till nåt skoj med. Men du kan ge dig på att de ska bli framöver. Allt gott till dig och en fin vecka gumman..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni får en supertrevlig resa:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej Erika!
    Åh det låter ju som du haft en supermysig helg med spa och Champagne!!

    Vad mycket fint du visade hos Cicci!

    Ha en trevlig vecka!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  6. Spanar på din blogg varje dag.. Hoppas att du mår bra! Kram M

    SvaraRadera
  7. Jag har en liten tävling på min blogg, tycker du det är roligt får du gärna titta in om du vill.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  8. Hej vännen, hoppas allt är bra! Mycket att göra? Tid för en pratstund någon dag? :-)

    SvaraRadera
  9. Såååå mycket fint...massor av pastelligt helt i min stil :o) Det hade blivit en dyr kväll om jag hade varit där ;o)))

    Ha det gott i höstmörkret!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera