fredag 4 november 2011

Galet snygg kvinna


Idag bara jag måste visa upp underbara Anette
med bloggen Lantlif
Hon har lagt ut ett kort på sig själv idag på sin blogg 
med en klänning från min butik Skimmelgården !!!

Hon är ju bara så galet fin i den 
och har kombinerat ihop allt så kalas.

Det är verkligen en underbar klänning med
otroligt fina detaljer.

Vad fin du är Anette
och vad kul att du tycker om din klänning!!!

Nä nu ropar kudden efter mig.
Hoppas ni alla har haft en härlig fredagskväll.
Kramelikram !!!



4 kommentarer:

  1. Hon är alltid så fin! Önskar dig en fin helg. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. SÅ fint så... hon är så fin. Igår invigde jag att äta med dem fina skålarna.. fästmannen drack kaffe med kopparna, han gav dem ++++++ :) han var först emot allt rosa :P

    SvaraRadera
  3. Åhhh du..nu blev jag sååå glad..tack snälla, söta du !! Jag känner mig såå fin i klänningen !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  4. Åh, sicken fin klänning, så snyggt kombinerat, så får jag aldrig till det! Avis blir jag...

    SvaraRadera