söndag 20 november 2011

Kälke


Hej Hopp alla goingar !!!
Hoppas ni haft en underbar helg.
Tänk nu är det bara en vecka kvar till advent.....tjooohoooo
När jag läser alla härliga inredningsbloggar
så får jag en känsla av att vi bloggare bara TOK älskar
allt vad förberedelser, advent och Jul heter.
Stämmer inte det??


Nu till något annat..
Idag har jag blivit med Kälke
Som jag längtat efter en.


Bara Kälke har jag köpt,  inte den goa lilla killen.
Han ingick inte i köpet......
Jag har ju två underbara småkillar här hemma
så jag behöver inga fler.
Visst är den fin bara älskar denna modell.
Ja, den är ny och inte alls gammal och sliten 
som många av oss älskar.
Men tänk när den fått några år på nacken och stått ute.
Lovely
Bra pris med 449:-

Jag ser den redan framför mig på min framsida 
med gransris och lyktor.
Visar bilder på det när det är klart.

Sen vill jag också passa på att lägga in en
underbar länk till en låt som är med på Michael Bubles julskiva.

Den är så vacker, jag gråter när jag hör den.

Ha en fortsatt härlig söndag
Tjingtjingeling !!



3 kommentarer:

  1. åhh den är ju så fin, så där gammaldagsig. Läste kommentaren jag fick från er. Tusen tack Kära du. Önskade vi bodde närmare :) hade fått prov åka er kälke hehehe

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!
    Vilken fin kälke du köpt! Påminner mig om att vi har en gammal kälke som Peter hittade på en loppis i värmland för några år sedan..får ta o leta fram den ur gömmorna:)

    Ha en trevlig vecka!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Ser allt framför mej! Pyntad nyinköpt härlig kälke vid ett jättemysigt pyntat hus, både inne o ute!! julmusiken-så fin- en underbar familj, advent o Jul, jaaaaaa, kramar från mej!

    SvaraRadera