måndag 28 november 2011

Lite nytt pynt


Nya kuddar och sötaste lilla renen har fått komma fram


Nya kuddar i soffan med.


Älskar att ha massa hyacinter framme.
Och gärna vita då....
Och glasburken som står på bordet från Greengate är alldeles ljuvlig.
Finns i min butik


Tallrikshyllan med nya boken Vintage By Nina
längst ner till vänster.
Har inte hunnit kika jättemycket i den.
Men Lev Vackert är fortfarande favvisen
Min morfars vackra silver tallrikar
som han vann som Boxare på 30- talet

 Inte så mycket rött hos mig denna jul
Men ett par härligt röda äpplen i glasburken 
som jag hittade på loppis för en tia
får gärna stå i trappan tillsammans med mina silver klockor.


 Godkväll alla sötisar.
Vilken storm det var ute igår kväll.
Fördelen med det är att man hinner göra en del inne
eftersom alla håller sig inne.
Kramelikram

3 kommentarer:

  1. Det är helt galet, vad fint ni har! Vad duktig du är på att hitta och kombinera detaljer så där! Måste ses snart så jag får en live-visning! ;-) Kraaaam!

    SvaraRadera
  2. Så fint du har det:)
    En likadan kudde har flyttat hem till mig :)
    Sååå bedårande söt ren du har, var hittar man sådana sötnosar?

    Hit tittar jag jätte gärna in igen!

    Kram
    Sara

    SvaraRadera
  3. Så fint, så ljust :) Älskar. Var är den söta renen ifrån?

    SvaraRadera