onsdag 2 november 2011

SPA Tylösand

Halloj godingar !!
Hoppas allt är bra med er.

Lovad ju en liten rapportering gällande vår
tjej helg på Tylösand i Halmstad.
Men idag så finns liksom inte orden där.
 så det blir en massa bilder istället.

En del av goa gänget på lunchen

Ser ni tagen som hänger runt halsen?
Vi fick ett "survival" kit och i låg bl a denna
Bra att ha runt halsen...
Del av kitet...

Sööööööta Annika med Gooooooood dricka som dracks upp till leken
"Jag har aldrig"
Den skall ni prova.
Grymt god Bubbel Rosé
Finns på systemet nr 5557....

Efter SPA var det dags för Champagne provning
Med tre sorters Champagne i rangordning
God Urk Underbar

Min underbara sötaste bästaste Mia

 Fler goa brudar


Vacker morgonvy

Bloggerskan själv

 Visst är det vackert !!??


Summering:
Sällskapet det allra bästa
Skratt många många
Bubbel & Dricka gottigott
Stranden fantastisk
Hotellet......nja helt ok
Åker inte dit igen tror jag.
Det känns som om dom lever på ett gott rykte 
och inte anstränger sig mer ä det behövs.

Men med detta gäng åker jag gärna igen.....någon annanstans.

I morgon skall ni få en rapport om ett annat SPA.
Jag har nämligen haft lyckan att gå på SPA 2 gånger på en vecka.

Sov gott och godkväll !!



























5 kommentarer:

  1. Ser ut som ni hade en supermysig helg!
    Jag var hos dig i butiken 1 h igår, kändes mer som en kvart...
    Måste få tid att ses lite mer nästa vecka! Saknar dig!!
    kraam!!

    SvaraRadera
  2. Aaaah, det låter förträffligt med SPA! :-) Ser ut att vara ett glatt gäng du var iväg med! Kram.

    SvaraRadera
  3. Gud så mysigt ni haft!
    Jag hoppas innerligt att jag får till en liten spatripp innan året är slut, det är maximal avkoppling och jag älskar det!
    Men jag börjar med en helg i strömstad, det är också balsam för själen och till skillnad från spat så även för plånboken...
    Hoppas ni haft en bra vecka, vi har saknat er..
    Kram till er fina!

    SvaraRadera
  4. Hej Icka!
    Åh ni verkar haft det toppen!! Vill oxå åka på SPA:)

    Ha en mysig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Börjar så sakteliga ta mig tillbaka till bloggvärlden igen och önskar dig en härlig höstfredag!

    Kram kram

    SvaraRadera