lördag 19 november 2011

Vinnare i Tävlingen


Innan jag avslöja vinnarna i min tävling
Vill jag bara säga tusen och åter tusen tack 
till alla som var med.
Det glädjer mig nåt enormt.
Jag har hittat så många nya härliga bloggar 
som skall bli så roliga att följa.
Tack än en gång.

Eftersom det var så många som var med 
har jag bestämt mig för att ha fler vinnare
En som vinner 600:- i presentkort
& 2 som vinner 200:- var i presentkort

Men nu Vinnare............

1:a Pris 600:-
Går till Ulrika med bloggen Norr om Köpenhamn 
Stort grattis.
Hör av dig till mig.

2:a Pris 200:-
Petra med bloggen Lantlig charm
&
Ellen med bloggen Roser og patina 
Stort grattis till er med.
Hör av er till mig.

Tusen tack alla som var med.
Snart har jag tävling igen
men då på min FB sida

Ha en härlig helg
Kramelikram !!

11 kommentarer:

  1. Grattis till vinnarna och tusen tack till söta bloggerskan för en en spännande tävling! =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnarna!!
    Hoppas du har en bra helg!! Kram!!

    SvaraRadera
  3. Iiiiiiiii....tack gulliga Icka :o) Gud, så glad jag blir. Tänk att jag blev vinnaren, helt underbart!!! Jag mailar dig också.

    Stor varm kram söta du :o)
    Ulrika

    SvaraRadera
  4. Hej gumman söta..STORT JÄTTEGRATTIS till vinnarna som får handla i din fina butik, Ser fram mot nästa tävling fast mest ser jag fram emot att få komma på ett personligt besök till din butik. Fast just nu ser de mörkt ut ett tag framöver. Önskar dig allt gott och var rädd om dig hjärtat mitt...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Tack själv för en fiin utlottning! Vi kommer igen..GRATTIS till vinnarna också naturligtvis!! Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till dina vinnare, och tack till dig för en spännande fin utlottning.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnarna och tack för tävlingen!

    Hoppas du haft en trevlig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  8. Åååh nå ble jeg glad!! Tusen takk:) Sender en mail til deg:) Klem Ellen.

    SvaraRadera
  9. Va glad jag blev nu!!! TACK!!! Första gången jag vinner något så det är verkligen speciellt :) Å 200:- att handla för hos dig är mycket för mig!! Jag mejlar dig!!

    Kram Petra

    SvaraRadera
  10. Hei. Jeg har sendt deg en mail på hva jeg ønsker i premie. Håper du hat mottatt den? Klem Ellen.

    SvaraRadera