onsdag 7 december 2011

Ännu en crush.........


 Min man tycker att jag är knasig....
Kan man ha kärlek till föremål undrar han.
Men visst kan man !!??
Håller ni inte med??
Visst inte alls samma kärlek som man har för sin familj
Går ju inte att jämföra
Men ändå,  en slags speciell kärlek till föremål kan man ju ha
Tycker jag i alla fall

Som jag visade er tidigare i veckan
har jag en kärlek till den här alldeles underbara ägglådan 
jag hittat och längtar efter



Visst bultar hjärtat......

Men nu har jag ännu en crush....

Den här skönheten hittade jag igår
Visst är den vacker??
Tänk er lite vita hyacinter och mossa i den här

Snart är den min.....tjoohoo

Ha en alldeles underbar onsdag mina vänner.
Nu fortsätter mina förberedelser inför Julmarkanden

Kramelikram !!



11 kommentarer:

  1. Det kan man absolut ha!!!!! Tala om det för mannen din ;)
    Kram i en stor massa till dig!!!

    SvaraRadera
  2. Hej
    wow vilken helt underbar ägglåda förstår att du gillar den, hade gärna fått flytta hem till mig
    terrinen är super kommer bli kanon med hyacinter...
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Ja visst kan man det...hihiii :-))

    Underbar liten ägglåda, supercharmig och soppterrinen är ju galet vacker, förstår att du är längtar efter att få sätta hyacinter och mossa i den, kommer att bli sååååå fint!!

    Stor kram Paula

    SvaraRadera
  4. Ägglådan är underbar!!! O vilken vacker skål/kruka. Ser den absolut med hyacinter i. Lycka till med julmarknaden!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag förstår dig precis!!! Jag blir också lite kär i föremål! Det är lite härligt tycker jag! Fantastiskt fin soppterrin, kika in på min blogg, jag har precis gjort en liten julgrupp i en soppterrin också!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Javisst kan man ha känslor för föremål :)))))

    Vet du dessa uggs köpte jag i en butik i Luleå, här får du en länk på skon:

    http://www.brandos.se/ugg-australia/lattice-cardy-3066-5548-bleached-aqua/a26085

    Detta är blåa dåra :) men nu har du namnet på dem :) Massakramar.

    SvaraRadera
  7. Blir kul att komma till marknaden , en stund i alla fall! Mysiga ting du hittar, ägglådan, bl a. Kramar till dej o dina kärlekar!!!!!!!
    Från mej o jag kommer att sjunga som bara den på lördag efter jag varit hos dej!!!

    SvaraRadera
  8. Skulle jag springa på den ägglådan skulle det definitivt höja pulsen. Den är helt underbart fin!! Lyckost som hittat så fina saker.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Ja det kan man ha!! Helt enig:)) Forstår helt og fullt din følelse for disse tingene:)) den er helt spesiell. Sååå vakre ting du har fått tak i:) Hewlt nydelig:) Klem Ellen.

    SvaraRadera
  10. Hej vännen, jag vet hur det är med bultande hjärta ;o) Jag har många saker som får mitt hjärta att bulta lite extra!!
    Jag skulle egentligen ha jobbat imorgon men jag känner mig inte riktigt bra och har varit hemma ett par dagar och nu är båda pysarna också dåliga. Men du får jättegärna ta med skåpet ändå och lämna in det hos Hemtex på Väla. Det är där jag jobbar. Bara förklara för mina kolleger att du känner mig och ska lämna in ett litet skåp. Jag jobbar igen nästa onsdag. Synd att vi inte får möjlighet att träffas den här gången heller :o(
    Men det kommer kanske fler tillfällen. Vi kan maila ang betalningen också eftersom skåpet kostar mer :o)

    Ha en riktigt mysig 3:e advent. Jag längar såååå tills jag får se skåpet..hihi!
    Kramen
    Ulrika

    SvaraRadera
  11. Hej hjärtat...Jooo tyvär kan mán ha de och alldeles för många ibland eller hur. Nya hela tiden också man är ju helt hopplös. Ägglådan är ju underbar och kan se hur fint du gör med blonstren i byttan. Fiffiga goa du. Ha de gott nu gumman..

    Kram Lisa

    SvaraRadera