söndag 4 december 2011

Jag är kär.....







Kolla in den här skönheten !!!
När jag såg den slog mitt hjärta fort fort.

Är det någon mer än jag som känner så för "gamla" saker?
(Misstänker det i alla fall)

Det var kärlek vid första ögonkastet.
Jag bara visste att den var tvunget att bli min.

Har länge velat ha en äldre Ägg låda/hållare
Såg en i ett blogg inlägg någon gång 
och sedan dess har jag letat efter den perfekta.

Ikväll hittade jag den och den blev min.
Bara sådär.
Vilket lyckorus.

Oj vad jag skall somna gott....

Kramelikram

3 kommentarer:

  1. Åhh nu blev jag oxå kär ju;) sååå fin. Önskar dig en fin start på veckan! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Så fin den är!! Du är inte ensam....:-)

    SvaraRadera
  3. Den är verkligen jättefin!! Mycket roligare än de där tråkiga äggkartongerna man köper äggen i.

    //Linda

    SvaraRadera