lördag 21 januari 2012

Blond blev brunett




Ups vad hände???

Äh, blev lite trött på att vara blond
så jag tänkte köra brunett grejen ett tag.
Det är inte första gången.
Tycker det är roligt att ändra radikalt ibland
(dock inte med inredning)
Min man säger ibland så här:
"man går och lägger sig med en blondin och vaknar med en brunett"
Ombyte förnöjer är det inte så???

Nu så får det vara så här ett tag och så blir jag blond lagom till sommaren igen.

Så här till sommaren igen......

Hur har er dag varit?
Själv har jag vart i butiken.
Många vackra plagg fick följa med fina kunder idag.
Inte så konstigt med den REAN vi har.....(0:

Sen har det vart pulka och snowrscing med killarna för hela slanten.
Så mkt snö har kommit här hos oss i Gbg.
(glömt att fota)
Sen tacos och nu mys i soffan med goa latten.

Idag blev det latte i denna goa mugg från Ib Laursen, finns i min butik !!

Hoppas ni alla får en underbar lördagskväll
och lika mysigt söndag.

Kramelikram

5 kommentarer:

  1. Vad fin du är, passar väldigt bra i brunt hår :). Visst är det trevligt att ändra lite :).
    Kramar Madeleine

    SvaraRadera
  2. Passar dig superbra att vara brunett!! Ha en skön kväll vännen. Kram

    SvaraRadera
  3. Vad du är modig, jag skulle aldrig våga. Du ser så ung ut i mörkare hår, det var superfint.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. *Snygging* Du passar ju i båda färgerna och vet du nu som brunett så hypnotiserar dina ögon oss ;) Massor av kramar.. KÄRLEK. Tänker på er.

    SvaraRadera
  5. Jag vet inte vilken din naturliga färg är men du klär verkligen bra att vara brunett. Själv är jag gammal frissa och ändrade hårfärg stup i ett och vet hur roligt det är med ombyte. Numera är det naturligt blont. Det sägs ju att blonds have more fun, men än har jag inget märkt:D

    SvaraRadera