tisdag 31 januari 2012

Jag har blivit moster (igen)



Godkväll på er godingar.
Idag är jag sååå glad och stolt.
Jag blev inatt moster för andra gången
till min systers andra ljuvliga dotter.
Hon är ju så efterlängtad.
Som vi ha väntat på henne.
Hela 48 cm lång och vägde 3070 g.
Man är stolt som en tupp fastän hon inte är min

Men nu skall moster "snufsa" utav bara den.

Kusinerna (mina killa mao) ville ha en pojk,
för att spela ishockey med...

Jag frågade om dom ville ha ett eget litet syskon till.
det blev ett rungande NEEEEEJ....)0:

Man blir ju så sugen.
Men som tur är får jag låna den nyaste 
lilla familjemedlemmen att lukta på.

Välkommen till världen du söta !!

Kram på er

4 kommentarer:

  1. så mysigt! Grattis! Ja man kan allt bli lite sugen när man ser dom där små :-) Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis vännen, så härligt!! Det är ju inte dumt att ha de på avstånd heller och få 'snuffa' lite på dem ibland :o)
    Så fin du blev i håret. Jag har också tänkt ibland att jag skulle testa att bli brunett, men det har bara hållt sig vid tanken ;o)

    Ångrade du dig förra veckan att komma till Helsingör? Som sagt, jag jobbar inte så mycket nu och har gott om tid att träffas med dig om du dyker upp :o) Hojta bara till!!
    Ha en härlig dag!
    Kramen
    Ulrika

    SvaraRadera
  3. Massa grattis till er!!
    Så mysigt...finns inget som luktar så gott som bebis!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack världens bästa moster o syster, vilket fint inlägg! Klart att du/ni ska snufsa o låna våran lilla, det vet du! Se nu till att bli friska så att vi kan träffas. Bamsekramar syrran :)

    SvaraRadera