onsdag 11 januari 2012

Underbara underbara Greengate......vad väljer du ?



Hej på er alla härliga och god fortsättning !!
Hoppas ni har haft en underbar jul.
Man kan ju tro att jag har gått upp i rök som en underbar vän
till mig uttryckte det (du vet vem,  Kanstrup)
men det har jag inte jag har bara njutit till fullo
med hela familjen.
Vi har vart lediga i nästan 3 veckor allihopa
och det har varit underbart.
Massa mys med fika, utomhuslek, hockey, familj & vänner.

Men nu är jag här igen.
Och man har mkt att ta igen när det gäller Blogg världen.
Men  det gör jag med glädje.
Skall bli så kul att läsa ikapp hos er alla fina.

Nu knackar ju våren på dörren........
snart i alla fall.
Innan vi vet ordet av så TJOFF är den här.

Har ni varit inne och kikat på Greengates vår/sommar kollektion??
Jag brukar alltid gille deras höst/vinter bäst
men i år har dom verkligen fått till det.
Så mkt fint så att det är svårt att välja vilka kollektioner man skall ta in till butiken.

Så därför tänkte jag faktiskt be om er hjälp.
Skulle vara väldigt väldigt tacksam om ni som kikade in här hos mig
lämnade en kommentar på vad ni tycker bäst om.

Så här kommer ett ax plock av bilder.
Titta och njut !!!

Söta nya Cornelia serien i härligt Rosa/lila







Eller

Nya serien i ljusblått med inspiration 
av kökshandduk/Frankrike/trädgård




Eller varför inte fantastiskt ljuvliga Penelope/Fay Blue
(min personliga favorit)






 Visst är den fin !!!

Och i kombination med den här:


Nya fantastiskt romantiska Dora
blir det som en explosion i munnen
som när manäter en underbar maträtt 
med Parmesan ost, Basilika och ett glas rött.





It´s to Die for......isn´t it ???


Och för att göra det hela lite svårare.......
Kolla in det här



 Ja godingar 
Take your pick..........

Visst är det fantastiskt mycket fint
Vad väljer du?

Ha en underbar dag och njut av livet fullt ut.
Kram & Tjing
Icka








4 kommentarer:

  1. Ha ha, ja det "rök " lite om dig när jag såg dig igår ;-)

    Jag gillar penelope/fay mest. Den är klassisk och helt underbar men även den som påminner om Frankrike var väldigt fin <3
    kraaam!!

    SvaraRadera
  2. Åh så mycket fint från Greengate, svårt att välja vilka man vill ha:)

    SvaraRadera
  3. Kul att se dig egen vännen;) Och så mycket gobitar du bjuder på. Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. God fortsättning! Du har gjort det alla behöver, bara njuta av ledighet. Som du vet så älskar jag Greengate. Men jag tycker nog Fay blue ( tror den hette så, men den du tyckte bäst om). Tar du in det i din butik så kommer jag och handlar. Hoppas vi ses snart! Kram din "blocket" vän

    SvaraRadera