måndag 20 februari 2012

Bilder från Butik Skimmelgården


Hej på er !!
Idag bjuder jag er på en massa bilder från butiken.
 
Här här hemma är det ff sjukstuga.
I alla fall när det gäller mig.
Nu skall vi se vad jag avverkat på 2 veckor:
Dubbelsidig Öroninflammation
Halsinfektion
Bihålsinflammation
Vatten i båda öronen
Och en sjujäkla hosta
 Och idag var jag nere hos läkare....igen
(känns som jag har klippkort)
Domen blev:
Luftrörsinfektion och Virus
Jättekul.
Men efter regn kommer solsken är det inte så man säger?
Och det finns alltid nån som har det värre.

Håll nu tillgodo med en drös bilder från butiken.

 Blandat smått och gott med mkt härligt porslin
från Greengate & Ib Laursen.
Känns väldigt bra att kunna vara en av de billigaste 
på dessa ljuvliga märken !!

Söt receptlåda från England till dina bästa recept

Vita trälådor med 9 fack av återvunnet trä.
Passar perfekt till påsk att lägga
ägg, strutar och blommor i.

Krukor med härlig Patina

Ljuvliga handstickade sjalar som jag
fått in i flera olika färger

Alldeles underbara kängor
från Container.
Sitter som gjutet på fötterna !!

Allt har inte hunnits lägg upp i nätbutiken.
Men är det något ni undrar över bara hör av er.

Nu skall jag kura ihop mig under soffan med stor té
och bara mysa med min man.

Stor stor kram till er alla.
Lovar att bli bättre på att kika in hos er och kommentera
när jag mår bättre.



6 kommentarer:

  1. Men herregud din stackare, det låter inget vidare.

    Fina bilder från din butik, kändes så härligt vårigt och det längtar man ju så efter nu.

    EN riktigt riktigt stor krya på dig kram från mig!!!

    SvaraRadera
  2. Hej hjärtat..Så mycket fint du har. Önskar jag kunde se det i verkligheten så underbara bilder. Lider verkligen med dig gumman. skickar massor av friskvirus till dig. Här stormar de bra så det blåser fort till dig. Ha en underbar vecka nu och bli frisk..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Fy din stackare!!! Det låter som att du har fått 2012-års dos av sjukdomar, så nu kommer du att vara frisk som en nötkärna resten av året ;o)))
    Superfina bilder från din mysiga butik....önskar så att jag inte bodde så långt ifrån ;o)

    Krya på dig-kramar i massor från mig till dig
    Ulrika

    SvaraRadera
  4. Krya på dig, vännen!

    Ser fram emot ett besök eller två i butiken under våren...!!

    SvaraRadera
  5. Åh vad duktig du är på att fotografera. Butiken är ljuvligt fin massor av kramar.

    SvaraRadera
  6. Mår du bättre nu? kram annars KRYA kraam.

    SvaraRadera