onsdag 7 mars 2012

När man är sjuk får man Nätshoppa


Suveränt snygga Hiss Gardiner i kök och Vardagsrum
 Äggen som skymtar där bak fick också följa med

Mattor & Kuddar



Båda Löparna samt Gardinerna överst


Lite nya och fräscha kökshanddukar.
Passar perfekt ihop med Greengates


Ljusgråa Hissgardiner till Sovrummet



 Nya Härliga Påslakan

Hujedanmej
Vad mkt det blev.
(M om du läser det här så blev det billigt, hmmmm)
Men har man sjuk veckor så har man.
Det bara avlöser vartannat här.
Då MÅSTE man få pigga upp sig lite, lite

Skall bli så kul att få vår pynta.
Jag är så såld på Grå-Beige-Vitt.
Jag brukar annars ha Grönt och Rosa i inredningen vid denna tid.
Men inte i år.
Nu blir det snyggt att kombinera detta med 
IB Laursens läckra Mynteserie i 
Rosa-Vitt-Beige istället

Den här är ju så läcker och kommer 
till Butik Skimmelgården


Vad skall du ha för färger i år?

Tjingtjingeling !!
 


5 kommentarer:

  1. Jag har ingen aning om vad jag ska ha för färger, hörru du!
    Men det du fiskat hem från nätet ser ju strålande ut, det kommer bli görfint!

    SvaraRadera
  2. Hej Sötis!
    Ja, nätshopping är bra när man är sjuk;)
    Vad mycket snyggt!
    Jag gillar också grått, beige o vitt, o lite blått:)

    Mazetti var en chokladfabrik så jag gissar att det varit någon slags chokladgodis i burken:)

    Krya på dig!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Usch för sjukdomar som bara avlöser varandra, så hade vi det hela förra året, så jag förstår dig precis att man behöver få nätshoppa lite :). Fastnade verkligen för gardinen på den första bilden, vart hittade du den? Vitt, blått, grått och någon pastell färg blir det nog här i vår!
    Krya på dig!
    Stor kram

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det fiffigt att kunna sitta hemma och klicka;) hihi Självklart ska du unna dig lite nytt- det är du värd;) Kram

    SvaraRadera
  5. Så trist att ni är sjuka! Men klart att man måste liva upp sig då och vad passar då inte bättre än lite shopping ;o) Superfina saker du har köpt in!!
    Jag har några rum som går mer i pastell och några rum som går helt i vitt, beige med lite svarta detaljer. Det gillar jag :o)

    Kommer du till Danmark på torsdag? Hade varit skoj :o)
    Ha det gott och hoppas vi ses.
    Krya på kramar
    Ulrika

    SvaraRadera