torsdag 15 mars 2012

Plötsligt händer det






 Man bara hittar det som man letat så länge efter.
(och litet till)
Dessa underbara föremål fann jag för ett tag sen
och nu väntar jag på att de skall komma!!

Har letat länge efter bestick med vackert  mönster på
och underbara skaft.
Dessutom hittade jag ljuvliga
gamla äggkoppar och
Salt & Peppar kar

Nu är ju frågan om jag har hjärta att släppa ifrån mig det 
för att sälja i butiken som är tanken.
Min man blir tokig på mig.
Har så svårt att skiljas från vackra föremål.

Nu blir det kaffe sen jobb.
Ha en underbar torsdag alla
och tusen tack för att ni kikar in.
Så kul.

Kramelikram

3 kommentarer:

  1. Ååååh, så fina grejer! Förstår att du har svårt att skilja dig från dem! Gör inte det riktigt än, låt oss projektera lite med dem, så tröttnar du säkert sen...;-)

    SvaraRadera
  2. Åhhhhh så snyggt. Varför bli av med saker.. haha känner igen det där :P

    SvaraRadera
  3. Vad fint- förstår att du är glad! Kramar

    SvaraRadera