måndag 7 maj 2012

Nyinköpt korg




Hej på er !!!
 Lovade ju att jag skulle visa er mitt sista inköp.
Taaadaaa.....
Visst är den läcker !?
Det var ett sånt ha begär när jag såg den
och denna goding släpper jag inte.
 
Vet inte riktigt vart jag skall ha den.
Förmodligen i hallen men jag tycker den är riktigt fin
hängande i vardagsrummet som den gör nu.

Hittade en tjej som tillverkar dessa
och jag funderar på om jag skall ta in i butiken.
 
Nu skall jag iväg på UTV samtal på dagis.
Känner mig lite hängig inför det.
Inte pga av dagis eller lilleman för där är det underbart.
Nej utan för en annan sak som kom upp till ytan idag igen
som gjorde mig illa till mods.
Berättat mer om det i morgon.

Ha det bäst alla och tack för att ni kikar in.
Så kul.
 
Kramelikram
Icka





1 kommentar:

  1. Hej, den här korgen är ju sååå jättefin, passar överallt, skulle jag tro, skulle nog inhandlat en sådan om du köper in.
    Hoppas dagen blir bra för dej o familjen, kramar i massor från Mej

    SvaraRadera