onsdag 23 maj 2012

Nyplanterat





Hej hopp !!
Lite nytt har planterats på framsidan.
 
Det är så härligt med sommaren och sommarblommor.
Satte en vit hortensia i min stora vita stenkruka.
En väldigt stor lavendel i min korg
(köpt på IKEA till ett kanonpris)

Sen tog jag fram min stora ställning som är specialbeställd
(ni ser den på bild tre i vänstra hörnet)
Jag satte den den i en gammal zink hink och planterade en murgröna 
som skall klättra upp på hela ställningen och nertill satte jag Petunior.
Dom är väldigt tacksamma och blommar kanon.
 
 Är väldigt glad att jag målade vår ytterdörr i svart.
Den var så hemskt "blå/turkos" innan.

Nu är det bara markisen som fattas framför köks fönstret.
Kan ju hoppas att den kommer i år......(0:
 
Nu blir det jobb i trädgården !!

Tjingtjingeling

3 kommentarer:

  1. Alltid lika fint hos er! Ha en bra dag alla därhemma! kram från mej!

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte fråga dig var den hittades någonstans, den är jättefin, den där ställningen. Så mycket du! :-)

    SvaraRadera
  3. Vad fint!!

    Ha en skön pingsthelg söta du!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera