torsdag 3 maj 2012

To DIE for...........


 Hej på er alla finingar.
Kolla på dessa godingar som snart kommer till butiken.
Äkta gamla Franska Cafe Au Lait skålar.
Ca sisådär 50-60 år gamla.
Visst är det underbara.
 
Jag är kär......igen
Har en benägenhet att bli det i vackra föremål.
Men dessa lovar jag att släppa taget om
och låta någon annan njuta utav.
Tänk er dessa med jordgubbar i
eller en riktigt go´ Latte
 
Ha en nu en fortsatt underbar torsdag.
I morgon skall jag visa er ngt annat jag köpt
något som jag inte skall släppa ifrån mig......(0:

Kramelikram
Icka


8 kommentarer:

  1. Helt underbara skålar du hittat;)
    Ha en fin dag.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Åhh dom är helt ljuvliga!!! Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej Icka!
    Superfina, väcker habegär;)

    Ser fram emot att få se ditt andra inköp!

    Ha det gott,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Såå söta små prinsar och vilken goo vovve;)
    Så klart du blev kär i skålarna! såå fina så!/ ha en fin helg!/Anne

    SvaraRadera
  5. Söta små prinsar och fin vovve;)) Så klart du blev kär i skålarna,jättefina! ha en fin helg/Anne

    SvaraRadera
  6. Älskar dom, så vackra! Ska hålla utkik efter dom!
    Trevlig helg, kram johanna

    SvaraRadera
  7. Verkligen fina!

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera