lördag 12 maj 2012

Trevlig Lördag


Åhh dessa pioner
Visst är det underbara.
Kärleken kom hem ett gäng i veckan.
Kan nog vara den vackraste blomman som finns
Minns att jag ville ha den i min brudbukett när vi skulle gifta oss
(snart 10 år sen, puh)
Men eftersom vi gifte oss på hösten gick det inte.
Men det kompenserar jag för nu.
Planterar massa i trädgården istället.
Totalt 3 nya i år (än så länge)

Hoppas ni alla får en fantastisk lördag.
Nu blir det go frukost med Latte, Scrambled Eggs och Smoothie
Sen städdag där vi bor.
Och till kvällen vankas det middag med  vännerna The T:s
Bättre kan det inte bli.

Kram på er
Icka


3 kommentarer:

  1. Ja pioner är ju bara så himla pampiga och fina .Låter som en härlig lördag.Hoppas ni får det skoj i kväll.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hallå där!
    Vilken fin blogg du har! Upptäckte den just idag, nu blir jag följare så att jag inte tappar bort dig i den stora bloggvärlden!

    Hälsningar Anncathrine

    SvaraRadera