tisdag 5 juni 2012

Äntligen ett slagbord


Äntligen !!!
Har jag hittat ett slagbord som jag bara älskar.
Visst jag har sprungit på några innan,
men det har inte varit några som fått mitt hjärta 
att slå ett extra slag.
Men när jag såg det här hos underbara Mia
med Bloggen Lilla Blanka
Då skenade hjärtat iväg skall ni veta.

Kvar fanns det, hon reserverade det och det blev mitt.
Tjooohooo
Tack snälla Mia för att du höll det till mig.
Du är en ängel.

Jag har inte hittat den rätta platsen att ställa det på ännu.
Men det löser sig.
Jag  har lite planer som jag vill genomföra här hemma
(måste bara förankra hos kärleken)
och efter det blir det nog inga problem.

Men fram tills dess får det stå i vardagsrummet.
På så sätt kan jag njuta av det hela tiden.

Ha nu en fortsatt härlig tisdag.
I morgon är det ju vår National Dag.
Då får man ju fira lite extra tycker jag.

Tjipp

1 kommentar: