söndag 10 juni 2012

Gamla Kulramar

Ljuvlig söt rosa kulram att ha i flickrummet
 


 En lite tuffare kulram i svart sliten metall

Hej på er!!
Hoppas ni haft en underbar helg.
Har ni sett vilka underbar gamla kulramar 
jag lyckats hitta till butiken.
Nu väntar jag bara på att de skall komma.
Hade jag haft en liten tös hade jag nog knyckt den rosa själv
och hängt på en knoppbräda i barnrummet.

Ha en underbar vecka allihopa.
Hos hos vankas det skolavslutning med jordgubbstårta
och ev ett besök på den stora nöjesparken vi har här i Göteborg.
Men scchhh om du träffar mina barn säg inget.
Det är en överraskning.

Tjipp på er
Kram
Icka




7 kommentarer:

  1. Jag blev jättenöjd med resultatet när jag oljade in vår uteplats med olja med pigment i! Sen tycker jag att det är fint när man sätter tunna ribbor på ena sidan. En enkel detalj men som ger ett fint uttryck! i har även kaprifol och klematis slingrandes på tre av stolparna!
    Hoppas du lyckas piffa till det!! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Har aldrig sett en rosa kulram förut, den är så söt. Lika fin till lek som till inredning.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Nämen vilken gullig rosa, å den svarta skulle gärna få bo hos mig, fniss...
    Hoppas du får en fin vecka!

    Kramen!

    SvaraRadera
  4. Ja men då önskar jag dig välkommen till min blogg då:) Roligt att du fann mig!
    Kram Jessika

    SvaraRadera
  5. Haha, ja det beror ju på hur man ser på saken...jag som är ganska kort såg mer ut som en uppstoppad flodhäst! Meeen måste nog erkänna att kanske kanske jag skulle kunna strosa runt i en hemma...om ingen ser mig, fniss!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  6. Den rosa kulramen va ju bara så söt, kan du inte höra av dig till mig när du får in den, skulle ju passa perfekt hos någon av mina töser?
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Åh så söta ramar.. Du har så mycket fint gumman. Har hittat din utlottning också. Allt gott till dig hjärtat...Ska fixa in din utlottning hos mig nu...

    Kramar Lisa

    SvaraRadera