lördag 16 juni 2012

Kika på Greengate Hösten/Vintern & ett kanon erbjudande

Hej alla finingar !!!

Nu är den äntligen här.
Hösten & Vinterns nya Greengate katalog.
Den är bara så underbar.
Jag tappade nästan andan när jag såg allt när katalogen damp ner i brevlådan.
Mycket går i härligt rosa & grönt.
Men nog skrivet.
Här kommer en kavalkad med bilder.
Njuuuuut mina vänner !!!

Dessutom vill jag ge er ett fint erbjudande.
Alla som förbeställer hos mig 
ur den nya kollektionen
får 15% på ett köp.

Det ligger ju inte uppe ännu på min nätbutik men ni kan gå in på
Greengates sida och kika på allt.

Skicka mig sedan ett mail eller skriv på min Blogg
vad ni vill ha.
Så beställer jag in till er.
Jag tror att den rosa serien med prickiga lattemuggar
kommer att gå fort, även för oss förhandlare.
Den kommer att bli en succé.
Så vill du ha vänta inte för länge.

Kramelikram 
Icka








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar