fredag 8 juni 2012

Nu är det Tävling


Hej Hopp !!
Nu var det alltför längesedan det var tävling här inne hos mig.
Så nu är det dags igen tycker jag.
Som vanligt kan man få en eller fler lotter för att delta.

Här kommer reglerna:

1 Lott lämna en kommentar
  2 Lotter Kommentar + bli följare
  3 Lotter Kommentar+bli följare+ länka till din blogg eller sida
4 Lotter  Kommentar+bli följare+ länka till din blogg eller sida+ gilla vår sida på FB

Tävlingen pågår till och med Fredag 22 juni
Vinner dras på Lördag morgon och läggs upp här.

Denna gången är det ett hemligt paket från vår butik Skimmelgården
man kan vinna.
Dessutom blir det nog några tröst priser med.

Lycka till !!
Tjipp

43 kommentarer:

  1. Hej finis, klart jag vill vara med, tar tre lotter;) Kramar

    SvaraRadera
  2. Kul m tävling! kram från Mej

    SvaraRadera
  3. Jameeen jag vill ju va med, länkar och följer...ja kommenterar oxå, fniss...spännande!
    Å vad roligt att du kikade hos mig, Tack så gullig du är!

    Ja vi "ses" väl igen!
    Ha det gott & kramen!

    SvaraRadera
  4. Ja ja ja!! Jag vill vara med på en lott såklart!!! Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med i din utlottning, spännande
    med hemlig vinst. Tar 3 lotter, är ju inte med
    på face book.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Klart jag vill vara med och tävla! Tar en lott. kram duvananette

    SvaraRadera
  7. Klart man vill vara med och tävla.. :)
    Jag har länkat i min blogg
    http://mirresyr.blogspot.se/2012/06/skimmelgarden.html
    Gillar sedan tidigare på FB och följer nu bloggen, så jag får det sammanlagt till FYRA lotter :)
    Ha en bra dag!

    MVH Mirre

    SvaraRadera
  8. Hej Erika! Har ju "inget annat" att göra, så det är klart jag ska vara med och tävla. Försöker mig på FYRA lotter... =D (www.lillalollo.se)

    SvaraRadera
  9. Hej,
    tävlingar är alltid kul. Jag vill gärna ha fyra lotter......
    Här kommer kommentaren. Har just lagt till mig som följare. Ska lägga in ett inlägg i min blogg i eftermiddag samt gilla Dig på Facebook.

    Spännande!!
    hälsningar Monica

    SvaraRadera
  10. Håller tummarna med en söt liten lott =)

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med och tävlar det låter spännande.

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig blogg... Sjävklart vill jag oxå vara med... Det gäller att satsa för att ha en chans... Lämnar avtrysk här :-), Länkar till min från min blogg :-), börjar följa din blogg och kommer att klicka på FB :-) = FYRA lotter... / Tyglina

    SvaraRadera
  13. Klart jag vill vara med och tävla! En lott, tack!

    SvaraRadera
  14. Åh, vad spännande - en hemlig vinst!
    Visst är jag med, men bara med en lott.
    /Helena i Uppsala

    SvaraRadera
  15. Hemlig vinst, jag älskar överaskningar :)
    En lott till mig ,Tack
    //Gittan

    SvaraRadera
  16. Hej söta fina..Har gjort allt jag kunnat för att få alla lotter jag kan...Hoppas det funkat. Har loggat in mig via en annan mailadress och då verkade det funka... Full pott här gumman..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  17. God kväll!
    Vill gärna vara med! Länkar ifrån min blogg!!
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  18. Vad kul med hemlig vinst. Jag är gärna med och tävlar och tar tre lotter. Kul att Lisa visade mig hit!
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  19. Spännande med hemlig vinst ;) Jag hugger fyra lotter på en gång!

    Kramisar
    Ulrika

    SvaraRadera
  20. Spännande!
    Jag vill gärna vara med och tävla om ett hemligt paket! Ska försöka få till det så att jag kan få 4 lotter - Tack!
    Må gott!
    Kram Allis

    SvaraRadera
  21. Spennende med hemmelig gave!

    Ønsker meg 1 lodd.

    (Give away hos meg også)

    Klem fra meg.

    SvaraRadera
  22. Oj så mycket fint man hittar här, en för mig ny bekantskap.Jag är nu följare,länkat till bloggen och gillar på FB, så det blir 4 lotter!
    Hälsn fr Lisa i Lysekil

    SvaraRadera
  23. Härligt med lotter.Tar en lott
    Elisabet i Järfälla

    SvaraRadera
  24. Hej va spännande med hemlig vinst,tar en lott och hoppas på tur. Mvh Christine

    SvaraRadera
  25. Jag tar en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Trevligt med tävling jag tar fyra lotter och håller tummarna hårt,,jättekul att vinna ett hemligt paket,,

    SvaraRadera
  27. Hej!

    Hemligt paket...spännande :) Jag vill gärna vara med och tar 2 lotter (kommentar + följare).

    Trevlig helg!

    minnapo1@gmail.com

    SvaraRadera
  28. Jag prövar min lycka :-))
    Sus

    SvaraRadera
  29. Hej!
    Jag är gärna med i din utlottning, tar 1 lott.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  30. Fin blogg jag hittat till:)
    Är gärna med med 3 lotter, så nu hoppas jag på tur.

    Önskar dig en fin midsommarvecka;)
    Kram Tina

    SvaraRadera
  31. Hej kul med tävling, o hemlig sådan också.
    Klart jag är med o tar 3 lotter (har inge fb)

    Ha en skön söndag
    Kram Camilla

    Ps missa inte min utlottning

    SvaraRadera
  32. Jag blir gärna med och provar lyckan med 3 lotter. :)
    Ha en fin söndag! :)

    SvaraRadera
  33. Jag vill ju också vara med såklart! Tar 3 lotter och håller tummarna så hårt jag bara kan :) Ha det gott!

    SvaraRadera
  34. Hittade hit och vill gärna prova lyckan!
    Härlig blogg, min är under uppbyggnad...
    Så jag får nöja mig med 2 lotter (kommentar+följare).

    Ha en härlig vecka!

    SvaraRadera
  35. 4 lotter till mig! :)

    Kommenterar, följer på bloglovin, länkar i min blogg och har gillat på facebook (frederica balk)

    Nu håller jag tummar och tår! Spännande med hemligt paket ju ;)

    Ha en fin måndag!

    SvaraRadera
  36. Hängde inte riktigt med om min kommentar kom med?

    Är med och tävlar med 4 lotter! :)
    Kommenterat, följer på bloglovin som nr 12, gillar på facebook (frederica balk) och länkar i min blogg :)

    Ha en fin måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  37. Hej Hej! Vad roligt med en överraskning som vinst! Jag tar 2 st lotter! Tack för din fina blogg!
    Ha det bra!
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Hejsan! Jag vill väldigt gärna vara med i din utlottning. Jag tar 1 st lott. Håller tummarna :)
    Kram
    Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag är gärna med, jag tar 1 lott :-)

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  40. Klart man vill vara med i er fina tävling! Kör på alla 4 lotterna! Har länkat här: http://www.hesselgard.se/?p=769

    Gillar er sida på facebook som nummer 303 och på Bloglovin som nummer 13.

    Håller tummarna trots olycksnumret! ;)

    // Amanda

    SvaraRadera
  41. ja da, vil også gerne være med en kommentar og en lod. :-)
    Kram Birgitte

    SvaraRadera
  42. Jag tar en lott=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Nu kikar jag in här igen och kan se att min kommentar inte syns? :(
    Jag tävlar med 4 lotter, länkat gillat och följer...
    Hoppas jag är med i tävlingen bara att min kommentar inte godkänts än?
    Vill ju så gärna vinna ett hemligt paket :)

    SvaraRadera