tisdag 12 juni 2012

Nya Vintage fynd i butiken

 Hej på dig !!
Visst är det något visst med gamla saker.
 Saker som har patina, år & historia.
Tänk om dessa saker kunde prata med oss tänker jag ibland.
Vad vi skulle få höra mycket roligt 
och spännande som de varit med om.
Nu går ju tyvärr inte det, så istället vi får gissa oss till 
och drömma oss bort i alla dessa härliga romantiska historier.
Vad som är underbart är att vi 
har lyxen att ha dessa saker i våra hem.
När jag är på jakt efter produkter till butiken 
så är det viktigt för mig att varje produkt är unik.
Att den/det på något sätt "talar" till mig.
Att de sätter en personlig Lantlig/Vintage prägel i ditt hem.
Nu har jag fyllt på i butiken med en hel del Vintage fynd
som bara väntar på att få komma
hem till någon att prata med och berätta sin historia.

Välkommen in till Butik Skimmelgården
HÄR

Kramelikram
Icka

3 kommentarer:

  1. Men hörru vad mycket fint du hittar, ska ta en kik i butiken!
    Gillar den där tallrikshållaren du har bakom på många bilder, verkar väldigt ovanlig!

    Ha det gott!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Vintagefynd är det bästa :o) Ibland blir jag så förälskad i något, så det får komma hem till mig istället för butiken ;)
    Jättefina saker du har hittat!!

    Ha en härlig vecka...hoppas vi ses snart!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  3. Hej vännen, så kul att du kommer nästa torsdag. Du är såååå välkommen ;o)
    Bara hör av dig när du tänkt dyka upp. Har du lust till en fika hos mig?

    Ha en mysig helg!
    Kramis
    Ulrika

    SvaraRadera